Здравейте!
След объркващо изчитане на темите за електрожените (тук, и в офф-роуд форума) стигам до извода, че ми е нужен инверторен ММА/ТИГ апарат.
Основно, защото искам, (освен навес над балкона за начало) да мога да заварявам и елементи по предния капак на колата (под 1мм).
1. Сега се чудя, след като повечето хора (любители де) работят с електроди до 3.25 (~120А) защо всички препоръчват по-мощни апарати (Gysmi 165 например)!
2. Някой има ли впечатления от практиката за WS-200 и Gysmi 135 - усеща ли се голямо предимство на WS при работа (теглото на Gysmi иначе си е ++)
3. Дали някой е пазарувал от "ИНВЕРТЕХ- Деспин Митрев" ЕТ - мога ли да разчитам на нормален гаранционен и следгаранционен сервиз (за Gys прочетох вече добри отзиви)!
Забравих да кажа, че избрах тези два модела, тъй като са на почти еднаква цена от 800лв. (единия е комплект "горелка аргон, цанги, дюзи", на Gysmi допълнително + ~300лв.).
След объркващо изчитане на темите за електрожените (тук, и в офф-роуд форума) стигам до извода, че ми е нужен инверторен ММА/ТИГ апарат.
Основно, защото искам, (освен навес над балкона за начало) да мога да заварявам и елементи по предния капак на колата (под 1мм).
1. Сега се чудя, след като повечето хора (любители де) работят с електроди до 3.25 (~120А) защо всички препоръчват по-мощни апарати (Gysmi 165 например)!
2. Някой има ли впечатления от практиката за WS-200 и Gysmi 135 - усеща ли се голямо предимство на WS при работа (теглото на Gysmi иначе си е ++)
3. Дали някой е пазарувал от "ИНВЕРТЕХ- Деспин Митрев" ЕТ - мога ли да разчитам на нормален гаранционен и следгаранционен сервиз (за Gys прочетох вече добри отзиви)!
Забравих да кажа, че избрах тези два модела, тъй като са на почти еднаква цена от 800лв. (единия е комплект "горелка аргон, цанги, дюзи", на Gysmi допълнително + ~300лв.).