Миналата неделя рязах дърва с циркуляра и прегрях мотора  Пренавиването ми излезе 110лв
 Пренавиването ми излезе 110лв  и сега искам да поставя някаква защита за да не се повтори.Двиг. е 2,8кв монофазен,гледах едни терморелета но са много големи,трябва ми нещо малко за да мога да го вкарам в кутията с кондензатора,дадоха ми една защита но не влиза вътре,а от вън ако я сложа как да изолирам кабелите?
 и сега искам да поставя някаква защита за да не се повтори.Двиг. е 2,8кв монофазен,гледах едни терморелета но са много големи,трябва ми нещо малко за да мога да го вкарам в кутията с кондензатора,дадоха ми една защита но не влиза вътре,а от вън ако я сложа как да изолирам кабелите? 
								
																	 Пренавиването ми излезе 110лв
 Пренавиването ми излезе 110лв  и сега искам да поставя някаква защита за да не се повтори.Двиг. е 2,8кв монофазен,гледах едни терморелета но са много големи,трябва ми нещо малко за да мога да го вкарам в кутията с кондензатора,дадоха ми една защита но не влиза вътре,а от вън ако я сложа как да изолирам кабелите?
 и сега искам да поставя някаква защита за да не се повтори.Двиг. е 2,8кв монофазен,гледах едни терморелета но са много големи,трябва ми нещо малко за да мога да го вкарам в кутията с кондензатора,дадоха ми една защита но не влиза вътре,а от вън ако я сложа как да изолирам кабелите? 
Прикачен файл
101_1097.jpg (79.26 KиБ) Видяна 6625 пъти
Прикачен файл
101_1098.jpg (54.86 KиБ) Видяна 6625 пъти
Прикачен файл
101_1099.jpg (57.82 KиБ) Видяна 6625 пъти
Прикачен файл
101_1100.jpg (52.38 KиБ) Видяна 6625 пъти

 критичната температура е около 180 С
  критичната температура е около 180 С  
 а каква е тази температура 180оС и на по м,алко ще изгори
 а каква е тази температура 180оС и на по м,алко ще изгори   
 

 моето "около" е 25 С повече . Термистор може да се вгради в готов мотор с контактна паста и по-ниска температура на изключване , е не в средата на намотките и което е най-доброто защото когато се тормози монофазен мотор никой не обръща внимание на температурата и след всяко изключване на моторната я включваме защото трябва да се нарежат , а тя изтива доста по-бързо от намотките
 моето "около" е 25 С повече . Термистор може да се вгради в готов мотор с контактна паста и по-ниска температура на изключване , е не в средата на намотките и което е най-доброто защото когато се тормози монофазен мотор никой не обръща внимание на температурата и след всяко изключване на моторната я включваме защото трябва да се нарежат , а тя изтива доста по-бързо от намотките  

 Това "директно" е повече опасно защото масата на въртящия се ротор /пък и 45 см диск/ създава допълнителни инерционни сили , ако е с шайби и ремък който може да преплъзне е по-добре според мен
  Това "директно" е повече опасно защото масата на въртящия се ротор /пък и 45 см диск/ създава допълнителни инерционни сили , ако е с шайби и ремък който може да преплъзне е по-добре според мен