• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Virtuozo - специалист
stivemaster написа:
Е аз съм го написал но за хората дето могат да четат и в другата тема също този инвертор струва в испания колкото и 4 кв. монофазен мотор който му трябва на човека.Защото въпреки големия си акъл трябва да компенсирате въртящ момент от около 20Nm .Не можете да го постигнете нито с по малък монофазен мотор нито с монофазно включване на оригиналния.Последен опит ако можете да четете и се отказвам явно тук нивото е много ниско http://www.tehcomservis.com/forum/topic ... =6&topic=3 забележете какъв процент от въртящия момент получавате и дали ще стартира изобщо мотора под товар.
Добре stivemaster предположенията ти че ако човека сложи кондензатори на трифазния двигател и се пробва да завърти машината няма да успее звучат правдоподобно.Поне моя опит да завъртя 1.5 кв двигател,който да върти компресор за въздух се оказаха несполучливи! Кондензатора е 120 Мф и пускам двигателя при празна бутилка за да няма товар,но след като вдигне 2 атмосфери и кондензатора завира и после няма пускане.Може би проблема е че кондензатора е 350 волтов,но майната му съгласявам се.Още повече че тук говорим за двойно по-голяма мощност.
За смяната на двигателя с монофазен 2.2 кв съм по-голям оптимист стига да успеят да измислят подключването му,но и тук не си залагам ръцете на гилотина че ще стане макар да имам предчувствие че шансовете са доста добри.Та хайде и тук ще се съглася.
Ама човека има трифазен двигател,без да има трифазно захранване.Той няма нужда от промяна на оборотите,няма нужда от промяна на мощността и въртящия момент а има нужда от още две фази с посочения от тебе честотен инвертор ще успее ли да подкара машината?
stivemaster - майстор
Колега Virtuozo с удоволствие ще уточня защото въпросът е зададен от очевидно заинтересован от конструктивен резултат съфорумец.Първо какво е нужно - според мен този двигател който е монтиран фабрично е с въртящ момент между 15 и 20Nm ,не му знам оборотите, ето формула Въртящ момент (Nm) = (9500 * Номиналната мощност (kW)) / Обороти (об./мин) .Второ дори да успееш да го свържеш ето така http://portal.kuzmovelectronics.com/ind ... article=17 виж колко губиш той просто няма да стартира.Обърни внимание на вида и стойността на кондензаторите http://www.napravisam.bg/forum/viewtopi ... b6359244a2 С по малък монофазен например предложения 2.2 кв. не можеш да достигнеш и 2/3 от въртящия момент който ти трябва - пак няма да стартира. Именно за това предлагам инвертор защото той може да създаде от монофазно захранване - трифазно и дори инвертор 2.2кв. може да завърти този 3 кв. мотор с един допълнителен радиатор.Навсякъде в Европа не у нас ,китайски такъв струва 200-300Е според мен толкова ще му струва и 4 кв. мотор той да си прецени.Ако смени мотора няма гаранция ,ако го захрани с инвертор има.
ZORRO 1972 - специалист
.....ооооооо,ако намеря инвертор за 200/300Е.хич няма да му мисля.но невервам.
lubomirlz - специалист
Зоро ето ти го инвертора - нискобюджетното решение на Сименс напълно достатъчно за теб, с еднофазен вход на цена от 463 лв. за 2,2 kW и 537 лв. за 3 kW Сименс
Но и аз като колегите мисля че ще минеш по-тънко ако си намериш монофазен двигател.
ZORRO 1972 - специалист
аа,добри са испанците.добри са много.тази нощ КУ...ВИТЕ тука ще работят безплатно дочух, аз изчезвам да.......намажем. :lol:
ZORRO 1972 - специалист
колеги,купих инвертора.омрон.ама подемника неще да завърти.само се мъчи,иска ама неможе.тръгне малко и неможе повече.и в двете посоки неще.верно че има кола ,но....тЪ чудим се ,този инвертор има дисплеиче и копчетиа.дали нещо несъм настроил???а иначе е омрон и е 4 киловата.купих го за 290Е.ама мн.малък,тежи 5 кила.а иначе пише маде ин япония и други страшотии.дали нещо не се врътнах?
moimoimoi - майстор
двигателя на звезда или триъгълник е свързан?
инвертора трябва да има времеви диапазон за развъртане-да не би да е много голям
по принцип на дисплея трябва да е изписана честотата-тя колко е
дай линк към модела на инвертора
stivemaster - майстор
О много внимавай с включването че може да го изгориш.Описание няма ли ,ако няма дай модела да потърсим тука описание на български.Към моя ми дадоха буквално книжка с милион функции направо се обърках.Помня само че фабрично е програмиран да стартира с около 20% от въртящия момент така че трябва да се коригира .Може да настройваш стойности и над 100%.
ZORRO 1972 - специалист
колеги ,има описание ама е една книга дебела като енциклопедия.абе аз виждам че липсва тяга..... .дори радиаторите въобще не се нагряват,но незнаех че фабрично работи със 20 процента от мошността.утре идва продавача да го настрои.жалко че немога да пусна снимки.незнам как е свързан мотора.но шесте жици които идват от кутията със бутоните и отиват във мотора,са номерирани.и във кутишката на самия мотор също има номера,например.ВЕ1/ВЕ2/У1/У2/W1/W2/.ТАКА че няма как да ги объркам.но ми прави впечетление че мотора се мъчи.но за краткото време на проби...тои/мотора/се нагрява.дали защото се мъчи или липсва некоя фаза??/знам ли

Прикачен файл

P100707008.jpg
P100707008.jpg (71.31 KиБ) Видяна 4810 пъти
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Тема "инвертор от 220 на 380 волта или подемник за автомобили." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: