Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Johny - майстор
Прочети към края. Там го пише: http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0% ... A%D0%B0%29
vvk79 - специалист
Нищо невидях кажете ми при 44.5 ома между фази на два паралено свързани трифазни нагреватела каква е мощността?
fikata - майстор
vvk79 написа:
Нищо невидях кажете ми при 44.5 ома между фази на два паралено свързани трифазни нагреватела каква е мощността?
Изрази се по технично какво значи трифазни нагреватели свързани два паралелно.Като са трифазни по каква схема са свързани-звезда,триъгълник ?
Kalin_Do - напреднал
еееееее...колега vvk79,отакова ми темата....
mirk - майстор
Преди да решиш да го пускаш го пробвай да ли се върти на ръка да не са се спекли лагерите. Като го пуснеш имай готовност да го изключиш веднага при ненормални звуци, вибрации или искри.
dobcho_vn - специалист
Пусна ли го ?
А относно неутралата - тя няма място там.При проводника на 3-те фази A,B,C и толкоз.
vvk79 - специалист
Ами колега на теб не ти ли е любопитно да намериш мощността на твоя двигател евентуално по съпротивлението на намотките
А моите нагреватели са свързани в звезда.
lubomirlz - специалист
Той колегата при това съпротивление, което е измерил е абсурд да разбере колко kW е мотора. Не знае как са свързани намотките, не знае индуктивното съпротивление колко е.
Според мен най-бързо ще се определи, като му измери тока на празен ход и търси по каталозите двигател със същите габарити и ток на празен ход, за останалото колегите по-горе са прави
fikata - майстор
vvk79 написа:
А моите нагреватели са свързани в звезда.
Активната мощност Р = 3 U.I.cosf
cosf = 1 /акт.товар нагревател/
U = 220
I = 220/R съпротивление на фаза
shotik - майстор
Провери съпротивления между кабелите,с малко съпротивление е пусковата намотка,с по-голямо е работна,а най-голямо ще е ако е между кабелите на двете намотки,защото са като свързани последователно.
Като измериш,връзваш "нулата" на кабела ,за който ще установиш ,че е общ,с фазов кабел докосваш до кабел ,където е малко съпротивление и трябва да се завърти,като си проверил дали се върти,както ти е написал колегата по-горе.Ако се завърти ,тогава докосваш с фазов кабел другия край с голямото съпротивление,ще се чуе леко бучене и с друго кабелче ,вързано към фазовия кабел докосваш кабела за пусковата намотка докато се развърти мотора и го махаш.При устойчива работа на мотора минаваш към захващане на кабелите .Ползвай ключ "Рига",безопасен за ползващия и за мотора,може и ключ издържащ поне 1000 вата и един бутон,предназначен за 220 волта,не ползвай звънчев бутон за 8 в,защото ако се счупи копчето има опасност от токов удар с непредизвестен край.
Вероятно е от помпа този мотор и е към 700-800вата.

Бъди внимателен с оголените краища на кабелите !

Тема "Какъв е този електродвигател,и как да го подкарам?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: