Здравейте!
Ще споделя тук как поддържам своя 25 годишен Опел без ръжда. От ляво и от дясно чувам, че единственият недостатък на опелите била ръждата. Има даже и вицове по темата. Но истината е, че и животно ако само го храниш и го експлоатираш, без грижи за него, ще "ръждяса".
Първото нещо, като купих моя Опел Кадет преди 8 години беше да отворя вратите (да махна корите) и да намацам вътре обилно с отработено масло.
Същото нещо направих с праговете - пълня ги с маслото, което ми остава като отпадък след смяна на масло. Ето как става:
Защото тази кола си го заслужава - икономична, надеждна, проста, лесна за обслужване и непретенциозна.
Ще споделя тук как поддържам своя 25 годишен Опел без ръжда. От ляво и от дясно чувам, че единственият недостатък на опелите била ръждата. Има даже и вицове по темата. Но истината е, че и животно ако само го храниш и го експлоатираш, без грижи за него, ще "ръждяса".
Първото нещо, като купих моя Опел Кадет преди 8 години беше да отворя вратите (да махна корите) и да намацам вътре обилно с отработено масло.
Същото нещо направих с праговете - пълня ги с маслото, което ми остава като отпадък след смяна на масло. Ето как става:
- Спирам колата на наклон, с предницата напред. Колкото по-голям наклона, толкова по-добре.
- Пълня лозарската пръскачка с маслото, което източвам при смяната. Махам й дюзата за да пръска надалече. Целта е да се впръска под налягане маслото, за да стигне навсякъде.
- Махам тапата на задния калник (на Кадета си има тапа за целта, която открива отвор към праговете) като за удобство можете да демонтирате колелото.
- Впръсквам масло докато протече отвсякъде. За целта наръсете преди това дървени стружки да попият маслото или спрете колата на открито място.
- Повтаряте същата процедура и от другата страна и с предните калници.
- Като свършите пръскачката се измива лесно и безпроблемно с малко бензин.
Защото тази кола си го заслужава - икономична, надеждна, проста, лесна за обслужване и непретенциозна.