Всички имаме коли, нали ?
stan_slav - специалист
torbalan написа:
stan_slav написа:
torbalan написа:
и като не изтрие грешката - какво от това ?
Лампата остава да свети и системата не функционира, поне не е гарантирано задействането и при необходимост. По никакъв начин няма да разберете дали има и друг проблем.
това, като го пишеш - сигурен ли си...
щото аз съм сигурен, че не е така (поне за моя ситроен)...

лампата свети, когато има неизправност в системата...

грешките се записват в паметта на компютъра, за да може в сервиза да ги видят, дори повредата да е отстранена...
лампата не се гаси с триене на грешките, а с отстраняване на причината...
За да се изтрие грешката е повече от ясно че проблема трябва да се отстрани. Досега не е измислен уред който да ремонтира автомобила през диагностичната букса. Както писах по-горе повечето производители изискват изтриване на грешките с уред за да се възстанови системата след остраняване на проблема. Също така е в пъти по-лесно и бързо да разбереш къде е проблема с диагностичен уред, от колкото да обърнеш цялата инсталация. Особено пък ако с това си изкарваш парите.
ArturDent - Почти Безобиден
Johny написа:
.... Открий съединителя и напръскай клемите му със спрей за контакти....
Никой не написа това да се прави при откачен акумулатор, щото може да стане ПУФ...
taran - специалист
Конкретно Рено имат една от най-противните електроники...Ако ви "гръмне" ербег,не става само да се смени с нов и да се изчистят грешките-според производителя се налага и смяна на централат и др.Това от опит с Лагуната на един познат с гръмнал страничен ербег.За проблемите със запалването на наводняван Меган,мога да напиша романче :) .
Та колегата е прав,че е добре да се иде на диагностика.
torbalan - Дървен философ
stan_slav написа:
...За да се изтрие грешката е повече от ясно че проблема трябва да се отстрани...
неправилно съм те разбрал първия път явно :)

тук по наше село масово вярват, че ремота на тез системи се състои в чистене на грешките :)
Johny - майстор
Преди малко един човек ми разказа как на едно кръстовище самопроизволно се задейства еърбега, и заслепен той предизвиква катастрофа. :shock:
Пежото е на година и половина. Да се чуди човек какво да прави. :?
stan_slav - специалист
torbalan написа:
stan_slav написа:
...За да се изтрие грешката е повече от ясно че проблема трябва да се отстрани...
неправилно съм те разбрал първия път явно :)

тук по наше село масово вярват, че ремота на тез системи се състои в чистене на грешките :)
Грешки без проблем не излизат, а и трябва много внимателно да се тълкуват защото не винаги означават буквално, че това е конкретния проблем и да се сменят компоненти, които хич не са евтини до безкрай. По-важна информация особено при диагностика на двигател дават реалните данни в момента на неговата работа.
Относно еърбеците - най-неприятния случай от тяхното неправилно действие се беше случило на клиент. При доста сериозна катастрофа /двигателя е бил откъснат от купето/ еърбега не се задейства. Човека все пак оцелява и в момента в който се е освестил и тръгнал да слиза от остатъците на колата - гръмнал. Трябвало му още доста време докато пак се свести след това.

Пожелавам на всички Весели празници, много безавариини километри и да ви слушат автомобилите :)
новия12 - специалист
онзи ден ми се наложи да сваля акумулатора и след близо час го качих....жена ми вечерта ме похвали пък че съм и оправил лампичката - всичко вече си е наред - поне вече два дена де...
някакви обяснения за това???? :?
crez - майстор
новия12 написа:
онзи ден ми се наложи да сваля акумулатора и след близо час го качих....жена ми вечерта ме похвали пък че съм и оправил лампичката - всичко вече си е наред - поне вече два дена де...
някакви обяснения за това???? :?
Грешка в компютъра. Масова практика е майсторите да препоръчват да се изключи акумулатора и след 1-2 ч. да се включи отново. Възможно да се овлажнила някоя връзка, компютъра включва лампата, след това връзката е изсъхнала и след изключване и отново включване на акумулатора, няма регистрация на проблем.
bugsbunni - специалист
Не се бъзикай с това а закарай колата да я закачат на тестер. Около 20 лв струва. Като се замисля живота ти струва повече.
aiako - специалист
Я за всеки случай си приготви 45 :?

Тема "въпрос за еърбаг" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: