torbalan написа:За да се изтрие грешката е повече от ясно че проблема трябва да се отстрани. Досега не е измислен уред който да ремонтира автомобила през диагностичната букса. Както писах по-горе повечето производители изискват изтриване на грешките с уред за да се възстанови системата след остраняване на проблема. Също така е в пъти по-лесно и бързо да разбереш къде е проблема с диагностичен уред, от колкото да обърнеш цялата инсталация. Особено пък ако с това си изкарваш парите.stan_slav написа:това, като го пишеш - сигурен ли си...torbalan написа:и като не изтрие грешката - какво от това ?Лампата остава да свети и системата не функционира, поне не е гарантирано задействането и при необходимост. По никакъв начин няма да разберете дали има и друг проблем.
щото аз съм сигурен, че не е така (поне за моя ситроен)...
лампата свети, когато има неизправност в системата...
грешките се записват в паметта на компютъра, за да може в сервиза да ги видят, дори повредата да е отстранена...
лампата не се гаси с триене на грешките, а с отстраняване на причината...
Johny написа:.... Открий съединителя и напръскай клемите му със спрей за контакти....Никой не написа това да се прави при откачен акумулатор, щото може да стане ПУФ...