Като запален фен на американски автомобили, преди около две години реших да си купя нещо по-класическо. След дълго мислене реших че в категорията американски автомобили класиката винаги е била фул сайз купето. От там пък почна мислене какво точно да е това купе, каква марка, какъв модел. Няма да се спускам в мозъчните напъни и гимнастики през които минах. Само ще маркирам крайното решение - Шевролет Ел Камино.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_El_Camino
Започна се търсенето на конкретния автомобил. Оказа се че в България няма и никога не е имало такъв. В Европа бяха много малко и бяха или в окаяно състояние или на цената на теглото им в злато. Почти се бях отчаял когато попаднах на обява е Е-бей. Колата изглеждаше добре и пишеше че е тотално реставрирана. Хвърлих в люто наддаване. За съжаление ме надцакаха в последните секунди на търга. Тъкмо бях изпаднал в депресия няколко дни след това когато получих мейл от собственника на автомобила че спечелилия търга се отказал и аз мога да взема колата на цената до която бях стигнал в търга. С жената веднага запалихме самолета и газ до Англия. Кацнахме в Мачестър и от там с влак стигнахме в някакво село на май...си гъ.... Там ни посрещна собственика и ни закара при колата. Като я видах ми прилоша. Наложи се жена ми да ме прикрепя да не падна. Пълното реставриране се състоеше в нова боя. Дотам! И какво? Бяхме на края на света без билети за връщане и с платени такси за фериботи. Оттеглихме се в едно кафе на спешно съвещание. След дълги дебати взехме решение да рискуваме и да тръгваме с "нещото". Разделихме се с дебела пачка пари, припалихме варела и потеглихме. Сега осъзнах защо аз бях "късметлията".
Няма да спирам на премеждията по пътя. Ще кажа само че се добрахме до България. По пътя колата определено впечатляваше всички. Навсякъде се спираха да я гледат и снимат. Външно наистина изглеждаше добре с новата си боя.
Първа спирка в Белгия:
След пристигането и регистрирането в КАТ се започна истинската реставрация:

1CSEw9-256-resize.jpg (74.99 KиБ) Видяна 7636 пъти
Двигател:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_El_Camino
Започна се търсенето на конкретния автомобил. Оказа се че в България няма и никога не е имало такъв. В Европа бяха много малко и бяха или в окаяно състояние или на цената на теглото им в злато. Почти се бях отчаял когато попаднах на обява е Е-бей. Колата изглеждаше добре и пишеше че е тотално реставрирана. Хвърлих в люто наддаване. За съжаление ме надцакаха в последните секунди на търга. Тъкмо бях изпаднал в депресия няколко дни след това когато получих мейл от собственника на автомобила че спечелилия търга се отказал и аз мога да взема колата на цената до която бях стигнал в търга. С жената веднага запалихме самолета и газ до Англия. Кацнахме в Мачестър и от там с влак стигнахме в някакво село на май...си гъ.... Там ни посрещна собственика и ни закара при колата. Като я видах ми прилоша. Наложи се жена ми да ме прикрепя да не падна. Пълното реставриране се състоеше в нова боя. Дотам! И какво? Бяхме на края на света без билети за връщане и с платени такси за фериботи. Оттеглихме се в едно кафе на спешно съвещание. След дълги дебати взехме решение да рискуваме и да тръгваме с "нещото". Разделихме се с дебела пачка пари, припалихме варела и потеглихме. Сега осъзнах защо аз бях "късметлията".
Няма да спирам на премеждията по пътя. Ще кажа само че се добрахме до България. По пътя колата определено впечатляваше всички. Навсякъде се спираха да я гледат и снимат. Външно наистина изглеждаше добре с новата си боя.
Първа спирка в Белгия:
След пристигането и регистрирането в КАТ се започна истинската реставрация:
Прикачен файл:
1CSEw9-256-resize.jpg (74.99 KиБ) Видяна 7636 пъти