vankovarnata написа:Това си е така наречения "тръбен" датчик. За едно и също говорим. Този датчик се намира във вътрешното тяло на тръбатаSTO-YAN написа: Здравейте! След компресора не би трябвало да има датчик.Има и следи Т на фреона и пази от прегряване. Това е в климатичното тяло. Намира се след компресора и преди 4пътника.
на "вход" фреон. Във външното тяло може да има датчик в питата, за край дефрост, по температура, а в други случаи няма
датчик във външното тяло, защото дефроста е софтуерен-по време. За всеки модел климатик има различни софтуерни решения. Ако се прави ТП от готов климатик, необходимо е да се познава "логиката" на климатика. Ако се изгражда ТП от
А до Я необходимо е да се съобрази всичко: тип на компресора/режими на работа/, електроника за управление/съобразена
със съответния софтуер/, топлинни мощности, пресостати за налягане на фреона, температурни датчици/на фреона и топлоносителя/, типа на ТО, дължина на магистрали/фреонова и водна/, обем на топлоносителя и не на последно място-
водомер и вид на отоплителните тела. Ако нещо греша, нека професионалисти да споделят! Моята идея е да се изгради
последователна, истинска теория за изграждане на ТП. Естествено тази теория/този принцип/, ще търпи промени съобразно
конкретните изисквания на обекта и желания на инвеститора.