При горещото поцинковане не трябва да има херметически затворени профили . Това ми го обясниха преди няколко години като прашах едни конструкций за такова поцинковане в Радомир защото горещия цинк нагрявал до висока температура въздуха в профилите той се разширявал и те се искривявали до момент в който се получи цепнатина от някъде та ги дупчихме .
								
															
																															
																								
															Още в първия си пост колегата е коментирал в последната си снимка,за което евала
 На снимката се вижда събирането на основната рамка на шасито с интегрирането на 4 колонки за канатите.Прорезите в края на профила са необходими при поцинковка.В противен случай се образува налягане което може да ги пръсне.
								
															
																															
																								
															
 .Уж съм спазил изискванията на фабриката ама да видим....
 .Уж съм спазил изискванията на фабриката ама да видим....  .Взимам си с мен малко флексче,цифрите за набиване и чука и една бормашинка хахаха.
.Взимам си с мен малко флексче,цифрите за набиване и чука и една бормашинка хахаха.

