Аз не искам да ги регулирам. Искам да работят просто.
Това с регулирането се прави щото не знаят котела дали ще се продава в България, в Гърция или в Швеция!
								
															
																															
																								
															Това с регулирането се прави щото не знаят котела дали ще се продава в България, в Гърция или в Швеция!
.gif)
 И преди спореше , нали така се прави -по време на оптимален горивен процес и натовареност на котела , и помпата си работи и вентилатора си работи .Айде по време на оптимална работа на котела да му спрем вентилатора
 И преди спореше , нали така се прави -по време на оптимален горивен процес и натовареност на котела , и помпата си работи и вентилатора си работи .Айде по време на оптимална работа на котела да му спрем вентилатора   -защо .При първоначално палене и студен котел -вентилатора работи постоянно , като регулатора за вентилатора е нагласен примерно достигне ли  75-80 градуса на водата в котела да изключи , през това време регулатора на помпата е нагласен на 60 градуса примерно да включва при достигане на водата в котела ,над точката на конденз в котела .Кое не разбра или не е така по твоите идеи
 -защо .При първоначално палене и студен котел -вентилатора работи постоянно , като регулатора за вентилатора е нагласен примерно достигне ли  75-80 градуса на водата в котела да изключи , през това време регулатора на помпата е нагласен на 60 градуса примерно да включва при достигане на водата в котела ,над точката на конденз в котела .Кое не разбра или не е така по твоите идеи   нали точно когато се включи помпата -започва топлообмена и котела се нуждае от въздух да гори , да подържа температура . Авариен термостат се свързва последователно на веригата с работния термостат за вентилатора -продават се готови такива ,днес монтирах 1 такъв- 72 лв.Чудя се на замисъла ти -да спираш вентилатора при старт на помпата , на твоята кола след като и дадеш газ по баира -изключваш ли от скорост и обратно
 нали точно когато се включи помпата -започва топлообмена и котела се нуждае от въздух да гори , да подържа температура . Авариен термостат се свързва последователно на веригата с работния термостат за вентилатора -продават се готови такива ,днес монтирах 1 такъв- 72 лв.Чудя се на замисъла ти -да спираш вентилатора при старт на помпата , на твоята кола след като и дадеш газ по баира -изключваш ли от скорост и обратно  
 -ти си правиш майтап .Котлите на твърдо гориво са не по-малко опасни , ако някой обърка нещо
  -ти си правиш майтап .Котлите на твърдо гориво са не по-малко опасни , ако някой обърка нещо  



