• 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 52
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
8180 - майстор
Стефанов,
Ми те само от производни по време разбират пичовете. :)
Тани - модератор
Ами нали това е целта на форума! Дори аз съм бъркал преди и съм писал kW/h вместо kWh , но след направена забележка (мисля че дори беше от тебе) оттогава го изписвам правилно.Не съм се разсърдил от забележката и даже съм благодарен, че ми е направена!Интелигентния човек се учи от грешките си. Чак днес обаче разбрах, че kW/h също е реална единица ( за което съм благодарен пък на Стефанов) и използването и внася допълнително объркване, защото е единица за измерване на нарастването на енергия! А нарастване на енергия въобще няма в един електромобил!
dj_marti79 - специалист
colyo и аз казах че правя съпоставка с мощността на бензинов двигател при едночасов пробег, но ме пратиха да чета буквари! Това със сервото на трабант ли беше или на някаква друга кола?
Сега май всички разбрахме че е безсмислено да си правим забележки за всяка запетайка и да обясняваме на другия колко е тъп. Всеки бърка, човешко е, и всеки може да намери кусур на другия, но не това е целта. Целта е всеки да сподели опит, наблюдения, изчисления... и ако трябва да изтрием всички не съдържателни и не свързани с темата постове, на дали ще остане 1 страница ценна информация.
colyo - специалист
dj_marti79 написа:
Това със сервото на трабант ли беше или на някаква друга кола?
Човека, чийто трабант преправяхме, си беше сложил сервоусилвател от вартбург и се наложи да му направим вакуум. Фабрично Трабанта май няма серво.
ПП: Донякъде съм съгласен със забележките за правопис и правилно изписване на дименсиите, защото много от хората, които ни четат си правят грешни изводи.
В доста форуми се изтриват постове с грешки. Не говоря за грешките от бързане, а за тия от незнание на правописа и "СЕЛЯНИЯТА" да се пише на латиница и после като минат на български използват същите тъпи чатърски съкращения.
Във фирмата в която работя водим много кореспонденция и ни глобяват за най-малките правописни грешки.(дори и когато пишем на английски)
shulio - специалист
Мислили ли сте варианта за преправяне на задния мост на 4х4 да е на ток а предния да си на дизелов двигател примерно. Тоест да си джиткаш в задръстванията на ток, а после пак на гориво. Като пускаш от баир ще зареждаш и няма нужда да държиш на скорост. Такива идей някакви :)
colyo - специалист
shulio написа:
Мислили ли сте варианта за преправяне на задния мост на 4х4 да е на ток а предния да си на дизелов двигател примерно. Тоест да си джиткаш в задръстванията на ток, а после пак на гориво. Като пускаш от баир ще зареждаш и няма нужда да държиш на скорост. Такива идей някакви :)
От там ми тръгна идеята. Колегата си продаваше Пандата 4х4 и ми щракна, че мога да я модифицирам, ама голям гнилоч се оказа горката и реших, че Пунтото на жена ми ще стане по-лесно.
Тани - модератор
dj_marti79 написа:
colyo и аз казах че правя съпоставка с мощността на бензинов двигател при едночасов пробег, но ме пратиха да чета буквари! Това със сервото на трабант ли беше или на някаква друга кола?
Сега май всички разбрахме че е безсмислено да си правим забележки за всяка запетайка и да обясняваме на другия колко е тъп. Всеки бърка, човешко е, и всеки може да намери кусур на другия, но не това е целта. Целта е всеки да сподели опит, наблюдения, изчисления... и ако трябва да изтрием всички не съдържателни и не свързани с темата постове, на дали ще остане 1 страница ценна информация.
Ами крайно време е да си вземеш поука от забележките и да не ни дразниш! Представи си че си продавач и всеки ден идва млад човек :

-Моля претеглете ми 2 километра сирене!

Как ще реагираш? Какво ще е мнението ти за този клиент? А как ще реагираш , когато след петата поправка , че сиренето се мери в килограми , а не в километри дойде на шестия път и ти поиска 3 киловата маслини?
stivemaster - майстор
Ще взема участие вече в тази "дискусия" че ме дразни пустословието ви. Добре де каква полза от от меренето на знания в електротехническата теория бе господа ,при липса на какъвто и да е опит и практически познания в областта касаеща темата в която участваме.
Ето някои факти и дано не станат причина за 5 стр. уточнения вместо да говорим по същество. Първо фабричен Голф електричка - http://ev-bg.com/wordpress1/archives/327 и после варненски Голф 2 електричка - http://ev-bg.com/wordpress1/archives/429 - човека разполага с части и показва използваните такива и източниците доставчици.
Освен това апелирам към тези които участват в дискусията - моля придържайте се към условието - да допринасяте към целта на темата ,а не само към това да критикувате другите , само за да имате какво да кажете.
MMIel - специалист
Ето още един интересен сайт по темата. Регистрирани в сайта са 3526 конверсии на ППС, като за всяка може да се видят почти пълни технически характеристики, какви двигатели са ползвани, какви батерии, какви управления за двигателите, както и цена на конверсията. Дето се казва всичко накуп и всеки да си сравнява и да види как стоят нещата на практика, защото само с теория не става. Аз също съм ентусиаст, но финансовата страна убива ентусиазма ми. :?

http://evalbum.com/
ludiagsm - специалист
нещо което можеби ще представлява интерес по темата http://www.nedra.com/
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 52

Тема "Електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: