Абе колега какъв е този маркуч и връзка при ППР тръби бре да нямаш предвид ПЕ/АЛ/ПЕ тръби.Иначе и двата вида тръби издържат на голямо налягане но ппр омекват при 90 градуса.Тея тръби над П3 къде отиват,системата отворена ли е към атмосферата?Даже и да има запушен радиатор няма да е проблем ще се байпасира през другите трябва всички да са запушени за да стане квото и да било.
								
															
																															
																								
															Най - вълнуващия въпрос зимно време.
		
		
		
		
		
	
		
		
			 
		
	
		fox_vt 
	
				- майстор			
				
				57 мнения в "Спешен проблем HELP .РЕШЕН !!!"
		
		
			 
		
	
		kretio74 
	
				- специалист			
				
				- Мнения: 350
 
Благодаря за отговорите. Системата е отворена като Разширителния съд е над Р6. Радиаторите са проверени и изчистени предварително със специален препарат за котлен камък. От котела до 1етаж отива тръба ППР 40мм(1/14) от 1ви етаж до втория отива 32мм ППР. връзката на РС е с ППР. Маркучите са автомобилни и са залепени и затегнати на ППР. Имам съмнения, че тръбите са с много голям дебит и радиаторите не могат да го поемат. Та затова си мислех за БАЙПАС над Р3 (необитавана нова стая без радиатор до която стигат изводи и са  затапени с обезвъздушители). Радиаторите са от Форд Дизел. само един е от  Фиат Дукато Дизел. За топлене топлят НЕВЕРОЯТНО но защо е толкова голямо налягането. Възможно ли е котела да е много мощен. Цялата система събира около 60-70л вода като в котела са около 20-25л. Загрява до 40-50г. за около10мин. а за около 15 обръща водата без помпата (гравитачно). Аз съм от серията направи си сам поради БЕЗПАРИЧИЕ. Не вярвам някой да искада се вкарва в филм ако има финансовата възможност да си плати и някой друг да му мисли за всичко.
								
																	
									
															
																															
																								
															
		
		
			 
		
	
		LazarGanev 
	
				- "Велик майстор"			
				
				- Мнения: 14842
 
Ти гледай твоите съграждани от Силпа да не ти откраднат идеята за конвекторите 
								
															
																															
																								
															
		
		
			 
		
	
		kuuuuuul 
	
				- майстор			
				
				- Мнения: 2021
 
И аз имах включен авт.радиатор и никога на съм имал проблем,отворена с-ма но с помпа.Просто няма логика да се вдига налягането в отв.с-ма 
 Да не би просто скобата на изпусналия маркуч да се е разхлабила 
 За да е сигурно че е от налягането трябва да сложиш манометър.
П.П. Изпреварили са ме.
								
															
																															
																								
															П.П. Изпреварили са ме.
		
		
			 
		
	
		kretio74 
	
				- специалист			
				
				- Мнения: 350
 
kuuuuuul написа:И аз имах включен авт.радиатор и никога на съм имал проблем,отворена с-ма но с помпа.Просто няма логика да се вдига налягането в отв.с-маКъде да сложа манометъра до котела или до РСДа не би просто скобата на изпусналия маркуч да се е разхлабила
За да е сигурно че е от налягането трябва да сложиш манометър.
П.П. Изпреварили са ме.
		
		
			 
		
	
		Ahmakov 
	
				- специалист			
				
				- Мнения: 680
 
kretio74 написа:... Маркучите са автомобилни и са залепени и затегнати на ППР. Имам съмнения, че тръбите са с много голям дебит и радиаторите не могат да го поемат...Дебита на тръбите и на радиаторите не може да е различен, колкото минава през тръбите толкова и през радиаторите.
kretio74 написа:...Та затова си мислех за БАЙПАС над Р3 (необитавана нова стая без радиатор до която стигат изводи и са затапени с обезвъздушители)...Байпас няма да помогне. Налягането в системата е от височината на която е РС.
kretio74 написа:... За топлене топлят НЕВЕРОЯТНО но защо е толкова голямо налягането. Възможно ли е котела да е много мощен. Цялата система събира около 60-70л вода като в котела са около 20-25л. Загрява до 40-50г. за около10мин. а за около 15 обръща водата без помпата (гравитачно)...Налягането в системата си е нормално. Котела е меко казано малък за тези "конвектори".
Системата е много несигурна. За да не ти изкачат маркучите, ги замени с връзки на резба.
Може да сложиш манометър долу при котела, но няма да промени нишо, просто ще ти даде само информация.
		
		
			 
		
	
		torbalan 
	
				- Дървен философ			
				
				- Мнения: 7886
 
какъв манометър в гравитачна отворена система...
за да се дигне налягането системата трябва да е запушена и котела да кипне...
някакъв друг проблем има
сигурно запушена тръба някъде... това не че не може с манометър да се хване, но по-лесно става с изпразване на системата и надуване с уста
или по-скоро си мисля, че това изпускане на маркуча няма нищо общо с налягането
защото ако изпусне тая скоба от високо налягане, в стаята ще стане мад и маскара... сума литри вода ще се излеят
								
															
																																	за да се дигне налягането системата трябва да е запушена и котела да кипне...
някакъв друг проблем има
сигурно запушена тръба някъде... това не че не може с манометър да се хване, но по-лесно става с изпразване на системата и надуване с уста
или по-скоро си мисля, че това изпускане на маркуча няма нищо общо с налягането
защото ако изпусне тая скоба от високо налягане, в стаята ще стане мад и маскара... сума литри вода ще се излеят
										Последна промяна от torbalan на пет дек 09, 2011 9:53 am, променено общо 1 път.
																			
															
																								
															
		
		
			 
		
	
		AntonBM 
	
				- специалист			
				
				- Мнения: 860
 
Чесах се, чудих се, но не се сещам защо става така  
  При отворена инсталация и разширителен съд монтиран на 3-ти етаж налагането не може да превишава 1 Bar. Тези маркучи би трябвало да го издържат. Автомобилните радиатори наистина са над 80 kW единият, но при принудително обдухване с вентилатор. Така монтирани не е ясно какво топлоотдаване имат, но то вероятно е по-добро от радиатор със същия като техният габарит. Единственото нещо, за което се сещам е проблем с разширителният съд – затворен кран между него и котела или нещо друго пречи на водата да стигне до него. 
П.П. Ahmakov, котела вдига температура за 10-15 минути! Не е малък, по-скоро обратното, но щом температурата не надхвърля 95°С вероятно си е добре. Отворените системи с естествена циркулация са едни от най-сигурните (само да не им замръзне РС, че тогава гърмят). Бързаш с изводите. На неговата система не ми харесва това, че е ползвал PPR-тръби за инсталация с естествена циркулация, но и тя би трябвало да работи... Не ми харесва, защото PPR-то при висока температура се раздува и при ниски налягания и има големи линейни разширения, а инсталациите с естествена циркулация работят винаги при високи температури, обикновено 70-95° на топлата и 20-25° по-ниска на връщащата.
kretio74, пусни една снимка и на разширителният съд.
								
															
																																	П.П. Ahmakov, котела вдига температура за 10-15 минути! Не е малък, по-скоро обратното, но щом температурата не надхвърля 95°С вероятно си е добре. Отворените системи с естествена циркулация са едни от най-сигурните (само да не им замръзне РС, че тогава гърмят). Бързаш с изводите. На неговата система не ми харесва това, че е ползвал PPR-тръби за инсталация с естествена циркулация, но и тя би трябвало да работи... Не ми харесва, защото PPR-то при висока температура се раздува и при ниски налягания и има големи линейни разширения, а инсталациите с естествена циркулация работят винаги при високи температури, обикновено 70-95° на топлата и 20-25° по-ниска на връщащата.
kretio74, пусни една снимка и на разширителният съд.
										Последна промяна от AntonBM(стар) на пет дек 09, 2011 9:58 am, променено общо 1 път.
																			
															
																								
															Тема "Спешен проблем HELP .РЕШЕН !!!" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
 - ↳ Вашите ремонти
 - ↳ Кухня
 - ↳ Баня
 - ↳ Дневна
 - ↳ Спалня
 - ↳ Детска
 - ↳ Градина
 - ↳ Коридор
 - ↳ Тераса и балкон
 - Направи сам
 - ↳ Направи сам
 - ↳ Ремонтирай сам
 - ↳ Къде е по-евтино?
 - ↳ Дърводелство
 - ↳ Ел. инструменти
 - ↳ Металообработване
 - ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
 - Строителство
 - ↳ Всичко за вилата
 - ↳ Къщи
 - ↳ Саниране
 - ↳ Хидроизолация
 - ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
 - Сухо строителство
 - ↳ Окачени тавани
 - ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
 - ↳ Сухи и повдигнати подове
 - ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
 - ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
 - Въпроси и Отговори
 - ↳ Полезни съвети
 - ↳ Автомобили
 - ↳ Партньори
 - ↳ Боядисване и Декориране
 - ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
 - ↳ Водоснабдяване и канализация.
 - ↳ Всичко за ремонта
 - ↳ Електротехника
 - ↳ Отопление
 - ↳ Газификация
 - ↳ Електроника и Схеми
 - ↳ Газобетон
 - ↳ От всичко по малко
 - ↳ Компютри и периферия
 - ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
 - ↳ Мобилни устройства, GSM-и
 - ↳ Нека се запознаем
 - ↳ Recycle Bin
 - Статии
 - ↳ Практични решения
 - ↳ Качване на снимки
 - ↳ Какви статии искате?
 - ↳ Готварство, туршии и зимнина
 - ↳ Отмора и шеги
 - ↳ От нищо нещо
 - ↳ Не е за вярване
 - ↳ Литература
 - ↳ Връзки към Интересни сайтове
 - Магазин
 - ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
 - ↳ Крадeни инструменти !!!
 
