Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
valentino76bs - майстор
Johny написа:
fikata написа:
Пример.Ако скъса щифт на задвижването,моторът ще си работи,защита няма да изключи.Кво праим?
Аз не съм механик, но в тази работа си има правила, както при тоците. Не би трябвало да има какво да се къса.
Една година с един колега механик ремонтирахме една дървообработваща машина. Трябваше да извадим един щифт и след много бой с чука той не помръдваше.
Тогава колегата каза: - Ти знаеш ли/не занех/, че при тези валове щифтовете трябва да са конусни.... Оказа се прав.
Така че този случай сигурно са го предвидили конструкторите.
На линка по-долу са дадени схеми и описания/на руски/ на различни подемници. Например: http://www.technosouz.ru/Pages/instrukcii.html Търси->
-Грузовые автомобильные подъемники ->
-ПС-10 Инструкция по эксплуатации на четырехстоечный подъемник
Има принципни схеми и картинки. Блокировката е решена с последователно включване на термозащитите и крайните изключватели.
Прав си но все пак има какво да се скъса,предавката е с ремък докато сработи защитата на който и да е мотор другия ще вдигне половин метър/или свали/
fikata - майстор
ААаа ми то това ще ми свърши работа,къде е.
http://avtoservizno-oborudvane.avto.cat ... /858/67956
Junak - майстор
Две вериги /към двете стойки за колата/, два многооборотни потенциометъра, операционен усилвател. Ако се появи разлика в съпротивленията, операционния задейства реле, което изключва контакторите.
kam34 - специалист
viewtopic.php?f=11&t=26167&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D0%BA
valentino76bs - майстор
kam34 написа:
http://www.napravisam.bg/forum/viewtopi ... 0%B8%D0%BA
Четох го това.Не ми върши работа.
soton - специалист
Железно решение:

На валовете на двата двигателя се слага по един тахогенератор(от постояннотоков двигател) и с изходното им напрежение се блокират взаимно.Схема само на лични.
joro39 - специалист
да дам и аз едно предложение ,но нека знаещите да кажат по добре ;има едни датчици който като единия осветява другия работят като се разминат прекъсват веригата към контакторите.
valentino76bs - майстор
soton написа:
Железно решение:

На валовете на двата двигателя се слага по един тахогенератор(от постояннотоков двигател) и с изходното им напрежение се блокират взаимно.Схема само на лични.
Давай пращай,.....колега ми подхвърли че за да са изведени тези 6 края на моторите имали отзад тахо брояч,на единия сноп кабел на мотора има вързан един три жилен кабел ама е отрязън и не знам къде е свързан ....тия дни ще ги разчепатя подробно да видя нещо дали няма да изкочи някъде.
soton - специалист
Преди всичко пиши до колко си наясно с електрониката - ако не си в час ще ме е страх да ти казвам какво да правиш.

Ел. техниците понякога загиват от прекомерна самоувереност.
valentino76bs - майстор
soton написа:
Преди всичко пиши до колко си наясно с електрониката - ако не си в час ще ме е страх да ти казвам какво да правиш.

Ел. техниците понякога загиват от прекомерна самоувереност.
Kолега,това което говорихме за тахографите практически е невъзможно няма къде да ги закрепя.
Прикачен файл:
Picture 003.jpg

Тема "Предложете схема за пускане на два двигателя." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: