Johny написа:Прав си но все пак има какво да се скъса,предавката е с ремък докато сработи защитата на който и да е мотор другия ще вдигне половин метър/или свали/fikata написа:Пример.Ако скъса щифт на задвижването,моторът ще си работи,защита няма да изключи.Кво праим?Аз не съм механик, но в тази работа си има правила, както при тоците. Не би трябвало да има какво да се къса.
Една година с един колега механик ремонтирахме една дървообработваща машина. Трябваше да извадим един щифт и след много бой с чука той не помръдваше.
Тогава колегата каза: - Ти знаеш ли/не занех/, че при тези валове щифтовете трябва да са конусни.... Оказа се прав.
Така че този случай сигурно са го предвидили конструкторите.
На линка по-долу са дадени схеми и описания/на руски/ на различни подемници. Например: http://www.technosouz.ru/Pages/instrukcii.html Търси->
-Грузовые автомобильные подъемники ->
-ПС-10 Инструкция по эксплуатации на четырехстоечный подъемник
Има принципни схеми и картинки. Блокировката е решена с последователно включване на термозащитите и крайните изключватели.
ААаа ми то това ще ми свърши работа,къде е.http://avtoservizno-oborudvane.avto.cat ... /858/67956