fikata написа:...В 11% от случаите проблемът е идвал от запалването на двигателя...И понеже са с много електроника не можеш да ги запалиш с бутане и така оставаш на пътя да чакаш да те извозят ...

fikata написа:...В 11% от случаите проблемът е идвал от запалването на двигателя...И понеже са с много електроника не можеш да ги запалиш с бутане и така оставаш на пътя да чакаш да те извозят ...
kirofabv написа:Ако паралелно на веригата се свърже един шунт, който е с по-голямо съпротивление от настоящата и след него лампа то няма ли лампата след шунта да светне само ако веригата с по-малкото съпротивление е прекъсната ?Колега още не бях прочел докрая темата бях на 2 страница и сътворих следната схема
vlax написа:Тоя светодиод ще свети не зависи му дали е изгоряла крушката или не!Пробвай ако не вярваш!kirofabv написа:Ако паралелно на веригата се свърже един шунт, който е с по-голямо съпротивление от настоящата и след него лампа то няма ли лампата след шунта да светне само ако веригата с по-малкото съпротивление е прекъсната ?Колега още не бях прочел докрая темата бях на 2 страница и сътворих следната схема
Когато минах на 3-та страница видях пост и мисля че МИСЛИМ еднакво.
]Поздрави.
shotik написа:Много лесно се прави със светодиод и съпротивление 0.7-1 Ком.За всяка светлина /дъга или къса/ в лев и десен фар се подготвя от съпротивление,светодиод и кабели заготовки.Който е по-запознат и по - сръчен може да прави връзките под таблото,който не може ,трябва да изкара кабелите в моторния отсек.по този начин освен да правиш проверка преди да ги включиш друго няма да стане,защото ми се струва че ако по време на движение ти изгори крушката тоя диод няма да светне
Свързва се единия кабел към клема/или се оголва кабел/ с напрежение 12 в при даден на "контакт" ключ, а дръгият към клема /или кабел /пред лампата.Поляритетът трябва да е така ,че при това положение трябва да светят светодиодите ,ако е здрава жичката .Ако не е здрава няма да свети.
Като се включат светлините от ключа ,светодиода изгасва, и при това положение светят тези светодиоди ,които са свързани към невключените в момента светлини.Ако са запалени "къси" ще светят тези които са на "дълги " светлини и обратно.
fikata написа:ей, мине не мине време, и някой земе че се изцепи...Торбалане в случая май ти си се изцепил
Защото:
"При анализите си ADAC е включил автомобили изработени от 2004 до 2009 година. Взимат се предвид само технически проблеми по автомобила. Случаи при които са викани заради липса на бензин в резервоара например, не се броят.
Опитът им показва, че най-честите повреди са в електрониката на съвременните автомобили (40%). В 11% от случаите проблемът е идвал от запалването на двигателя, в 9% проблемите са били свързани с горивната система, в 8% с двигателя."
Повече вярвам на ADAC при два милиона аварирали автомобила на пътя и на моя скромен личен опит ,отколкото на мнението на един торбалан.
http://www.automedia.bg/news/article_9558.html
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: