• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
dido_ruse - помощник
Карах скутер ,но със светлоотраз. жилетка.Кой както иска да кара,но из Русе е по-добре да си с жилетка.и нямах проблеми.По ме притеснява друсането?
ben84 - специалист
С друсането имах проблеми и аз отначало, щото не бях карал велосипед от 10-тина години сигурно и не помнех как се стои на велосипед, ама пак свикнах и по черните пътища даже ми е кеф вече, да карам. Проблем са ми разбалансираните капли и това, че ако има автомобил зад мен не го чувам /не е чак толкова шумно, ама е достатъчно/ Хубаво е да си сложа и огледало. Спирачките за сега ми служат вярно.
Относно двигателчетата за минибайк... И аз ги гледах преди да взема моето, обаче после трябва отделно да се търсят ръчки, жила, венци, резервоар... И така. Едно колело никога няма да достигне спецификациите на скутер, поне за мен обаче е голям кеф :rock:
Ето и моя дзвер в завършен вид:

Прикачен файл

DSC03893.JPG
plamen64 - напреднал
ben84 написа:
С друсането имах проблеми и аз отначало, щото не бях карал велосипед от 10-тина години сигурно и не помнех как се стои на велосипед, ама пак свикнах и по черните пътища даже ми е кеф вече, да карам. Проблем са ми разбалансираните капли и това, че ако има автомобил зад мен не го чувам /не е чак толкова шумно, ама е достатъчно/ Хубаво е да си сложа и огледало. Спирачките за сега ми служат вярно.
Относно двигателчетата за минибайк... И аз ги гледах преди да взема моето, обаче после трябва отделно да се търсят ръчки, жила, венци, резервоар... И така. Едно колело никога няма да достигне спецификациите на скутер, поне за мен обаче е голям кеф :rock:
Ето и моя дзвер в завършен вид:
Браво , колега меракли я си ! Колелото ти е много стилно . Сподели моля , отзиви за двигателя , колко км. си навъртял , качава ли височини , колко км. вдига , колко ти харчи и тн......
ben84 - специалист
Благодаря за хубавите думи.
За вдигане - вдига до токова, че да ми заподскачат кривите капли и леко да ме бие вятъра през лицето. Не съм засичал скорост.
Едва 3-4 литра е изгорило до сега, щото ми е студено и не ми се кара.
Нормални наклони си преодолява без да се замисля, на равно мога да тръгна от място и много приятно поема с повечко газ, ама избягвам заради съединителя.
Само на моменти ми пропуска "бодове". Случва се най-често, когато е студен и слабо натоварен. Отдавам го на зверското съотношение на масло предписано от производителя за периода на разработка -16:1 което цапа свещта.
Мотам ли му газта душмански, проблема изчезва :snakeman:
dido_ruse - помощник
Искам да сложа двигателчето за покет байк(палене с въже и инерционен съеденител) на старите сгъваеми балканчета.Наистина трябва да си събереш всичко-жило за газ,ръчка за газ,резервоар,верига,зъбчатки,ауспух....Но ще е с малки капли,контра за спиране и естествено-лесно палене и тръгване.В същите магазини се предлага всичко по избор.
Разбира се трябва да имаш време,желание и някакви умения.Иначе да си вземеш готово-къде му е тръпката?
dido_ruse написа:
Искам да сложа двигателчето за покет байк(палене с въже и инерционен съеденител) на старите сгъваеми балканчета.Наистина трябва да си събереш всичко-жило за газ,ръчка за газ,резервоар,верига,зъбчатки,ауспух....Но ще е с малки капли,контра за спиране и естествено-лесно палене и тръгване.В същите магазини се предлага всичко по избор.
Разбира се трябва да имаш време,желание и някакви умения.Иначе да си вземеш готово-къде му е тръпката?
Здр,преди месец бях направила същото творение :-D обаче без верига,че тука нямаше кой да го завари задната зъбчатка и не ми се занимаваше с чакане и т.н,и го направих без верига,сложих двигателя от лявата страна,вместо верига сложих тръба,който чрез триене да върти гумата обаче беше доста крива и двигателя не искаше да запали и когато почваше да работи изгасваше сигурно му беше трудно да върти гумата,защото тръбата беше крива,и постои така 3-4 дена,сложих двигателя отново на моторчето и го продадох :-D Безтова балканчето беше в плачевно състояние,иначе за 5 минути го заварихме мястото за двигателя,сложих го и така ...ту палеше,ту не...казах си няма да се занимавам и така [-( иначе можех да го оправя,щях да сменя тръбата с нова обаче реших да купя или мотор или двигателче,само като го бутах беше много яко,представям си ако го бях оправила,какво яко каране щеше да бъде,двигателя даже е 2кг и нещо и хич несе усещаше :partyman:
dido_ruse - помощник
:-D Ще го направя това колело ,а ако не ми хареса винаги мога да го продам или оставя на сина ми.
plamen64 - напреднал
filizka написа:
dido_ruse написа:
Искам да сложа двигателчето за покет байк(палене с въже и инерционен съеденител) на старите сгъваеми балканчета.Наистина трябва да си събереш всичко-жило за газ,ръчка за газ,резервоар,верига,зъбчатки,ауспух....Но ще е с малки капли,контра за спиране и естествено-лесно палене и тръгване.В същите магазини се предлага всичко по избор.
Разбира се трябва да имаш време,желание и някакви умения.Иначе да си вземеш готово-къде му е тръпката?
Здр,преди месец бях направила същото творение :-D обаче без верига,че тука нямаше кой да го завари задната зъбчатка и не ми се занимаваше с чакане и т.н,и го направих без верига,сложих двигателя от лявата страна,вместо верига сложих тръба,който чрез триене да върти гумата обаче беше доста крива и двигателя не искаше да запали и когато почваше да работи изгасваше сигурно му беше трудно да върти гумата,защото тръбата беше крива,и постои така 3-4 дена,сложих двигателя отново на моторчето и го продадох :-D Безтова балканчето беше в плачевно състояние,иначе за 5 минути го заварихме мястото за двигателя,сложих го и така ...ту палеше,ту не...казах си няма да се занимавам и така [-( иначе можех да го оправя,щях да сменя тръбата с нова обаче реших да купя или мотор или двигателче,само като го бутах беше много яко,представям си ако го бях оправила,какво яко каране щеше да бъде,двигателя даже е 2кг и нещо и хич несе усещаше :partyman:
Защо трябва да е потрудния начин , когато хората са го измислили , пробвали и го продавт в пълен комплект за монтаж .
Но явно сами искате да загубите време , нерви , труд за да се убедите че този модел за велосипед с двигател е най- удачен .
Винаги може и още нещо да се измисли и приспособи , но в този случай - цена - ефективност е най - голям .Нека всеки който е направил нещо различно да покаже снимки и да каже мнение / а ., може и да се състезаваме.
asen4o - специалист
Здравеите! И аз замислям една трансформация на моето колело( имам бегач със скорости и едно балканче, не съм решил на кое да го сложа, но гледам, че го слагат на по - съвременни и най - вероятно това ще е бегача).Следя и двете теми (електро и мото велосипед) и все още не знам на кой вариант да се спра. Мисля , че варианта с бензинов мотор е по - удачен защото намирането на батерии за електрически вариант е мн по - трудно и по - скъпо.
Въпросите са ми колко пари горе долу излиза една трансформация на колелото в електровелосипед и колко в мотовелосипед.
Плюсове и минуси и на двата двигателя. Разход на 100 км пробег и заслужава ли си по - голямата инвестици за електровелосипед?
И понеже ме заинтригува бензиновия мотор от 150 лв, има ли някакви прибори с него (дръжка за газ, верига и т.н.) или е само двигателчето?
ben84 - специалист
@ asen4o, с бензиновия двигател получаваш повече мощност с по-малка инвестиция и по-голям пробег с едно зареждане. Получаваш обаче и лека миризма на бензин и пушек и си по-шумен, може и да се случи и да се оцапаш. Като миризмите и шума е въпрос на гледна точка дали са + или -
Ако ще караш в град като София из градинки и по тротоари - електричката ми се струва по-добър вариант, без да съм имал такава. Ако караш по ненатоварени или междуселски пътища с продължителни изкачвания - моторетка.
Успех!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Тема "Велосипед байк с двигателче" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: