Благодаря ви за категоричното изясняване на въпроса! И като попаднах този път и на спец по алармите, ако може и да питам за една евтина аларма GIORDON. В интернет е около 40лв, но на пазара я има за 28лв. Даже мисля, че на схемата(снимката) е тя или поне е почти същата. Та се чудя като е толкова евтина какви проблеми да се очакват от нея? И да не забравя много благодаря за подаръка които ми правите.
								
															
																															
																								
															ХУЛИГАНЮ2 написа:Така.Значи, всички съвременни автомобили изп;лзват минус за бутоните.Това означава,че S1,S2,S3 със сигурност са минусови входове.Точно тази аларма не ми е позната,но за 12 години съм монтирал около 3000(три хиляди)и не съм попадал на кола,която да ползва бутони с плюс.Що се отнася до шоковите датчици,кабелите им са два вида-червен,бял,черен и червен,син,черен.Ако е двузонов има и зелен кабел.На тази схемка обаче са три.Червен(плюс),черен(минус),син(минусов изход).Работи на 12В.Аз съм монтирал много по-малко автоаларми от теб,но съм слагал няколко аларми на коли,които купето им е с + .
Някои азиатски коли имат положителен потенциал на шасито.В повечето качествени автоаларми си има опция управлението на тези входове да е по плюс или по минус.Дали хардуерно или софтуерно зависи от годината на производство на алармата.
В случая хардуерно така е направен входа на s1 и s2 ,че дори и да сложиш плюс нищо няма да се случи,за s3 мисля ,че се отнася същото.


 Колега Estorm,забелязвам,че алармите не са ти силна страна.Затова ти предлагам да наминеш към мен да ти разясня някои общи положения и безаварийно да ти свържем алармата вместо да се чудиш кое как е и защо е.Дал съм телефон.
 Колега Estorm,забелязвам,че алармите не са ти силна страна.Затова ти предлагам да наминеш към мен да ти разясня някои общи положения и безаварийно да ти свържем алармата вместо да се чудиш кое как е и защо е.Дал съм телефон.