Тани написа:Торбалане , какво точно не ти е ясно? Представи си , че трябва да стигнеш с един автомобил от точка А до точка Б . Автомобила има различен разход при различна скорост и именно тук е аналогията с инвертора. Ако караш с различна скорост , ще свършиш една и съща работа с различен разход на гориво. Ако караш с 80 км/ч да речем 10 литра , а със 180 - 20 литра! Служебната ми мазда 121 с 20лв. тези дни изминава 50 километра. Обекта ми е на 700-800 метра от нас и няма време да загрее иначе с 20 лв минава над 100 км на дълго! Направо ме вкара в размисъл тези дни! Компресора на климатика също харчи различно при различни режими. При конвенционалния компресор просто няма как да се промени режима на работа - той е само един! Караш автомобила само със 180 км/ч.
хубав пример...
от точка А до точка Б трябва да стигнем за 1 час...
разстоянието е 60 км.
ако караш с 60 - стигаш за час...
ако караш със 120 - ще се наложи известно време да караш по инерция, после пак да надуеш до 120 и пак по инерция...
накрая - средния разход ще е един и същ горе-долу...
умирате да сравнявате кон с кокошка и грах...
разберете - енергия не се губи и не се печели...
нова физика - няма да откриете
