2v6 написа:Засега съм монтирал външното тяло и съм свързал топлообменника към фреоновите тръби:Продаваше се самостоятелно външно тяло. Не е инверторно, но компресора е трифазен и мисля да пробвам с някъкъв инвертор. Целта е да се ползва при температури под 0 градуса, когато 18-ката замръзне...Прикачен файл:14022012623_.JPG
Има вградена доста сложна платка. За съжаление нямам описание и не и знам функциите
Ако някой е запознат ще е добре дошъл за помощ!
Като гледам схемата коненктор CN201 е 5 V, 0 и комуникация. Другия е трифазно захранване. Платката вероятно следи и поредност на фази, иначе нямаше да се подават на нея. Мери ток на едната фаза. Пересостат за високото налягане, кликсона са свързани последователно на сензор за температура, вероятно на изходящите газове. Вентилатора е двускоростен.
Всичко хубаво, но без платката на вътрешното тяло най-вероятно няма да тръгне и ще трябва да смениш управлението. По тоя повод някой знае ли цените на CAREL µchiller / µC2 /µC2 SE
http://www.carel.com/carelcom/web/eng/c ... _mercato=1
Е тука едни хубавци са дали цена 100 и малко евро, вероятно и от българския представител е някъде там. Иначе доставка 50 евро е малко дебело.
http://www.jabsales.eu/index.php/vmchk/ ... e-two.html
Няма проблем да вържеш инвертор и при 220V захранване, но тогава ще трябва да намалиш херците до 30Hz за да имаш номинален въртящ момемнт. Не съм сигурен как ще се маже компресора при по ниските скорости.