Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
rettere - специалист
world_explorer написа:
Не се бъзикайте с човека. При смяна на две фази се сменя и посоката на въртене. Така, че първо ги свързваш, после гледаш накъде се върти и ако не си уцелил посоката разменяш местата на две фази.
Извинявай но въпроса наистина е за бъзикане. :-D
Пич,а когато имаш помпа за хиляди левове,куплирана към двигател и пломбирана, и с гаранция, и с работно колело на резба, и не можеш да я пуснеш на сухо,а при пускане с флуид ако не уцелиш посоката раб.колело се развърта и прецаква помпата.
Шефовете са при теб при първия пуск.

И знаеш поредността на фазите.
Тогава какво правиш?!
Прекрасно зная устройството и работата на ас.двигател.
Затова мисля,че зададох първия си въпрос правилно...
vvventsi - специалист
Фазите в клемната кутия на двигателя се подреждат така както се подреждат в някое табло съответно от ляво на дясно АВС-дясно поле ,при тази подредба ,ако кабелите на двигателя са подредени правилно трябва да завърти на дясно, така че все едно ти си двигателя и ти въртиш какво ще си въртиш на дясно!
Ако трябва посоката на въртене да е лява,разменяш две от фазите и става така примерно ВАС-ляво поле,лява посока на въртене!
fikata - майстор
Пич,а когато имаш помпа за хиляди левове,куплирана към двигател и пломбирана, и с гаранция, и с работно колело на резба, и не можеш да я пуснеш на сухо,а при пускане с флуид ако не уцелиш посоката раб.колело се развърта и прецаква помпата.
rettere
При такъв специален случай,за да не разкуплираш двигателя, ползваш уред за определяне на поредността на фазите на захранването RST за да ги сфазираш на U V W - изводите на клемната кутия.
Изображение
или Изображение
Аналогичен пример е за една производствена машина,линия с десетина двигателя куплирани при производителя.Достатъчно е да определиш правилно поредността на фазите/посоката на въртене на полето/ на захранването на таблото на машината за да се развъртят всички двигатели в правилната им посока /едни наляво,други надясно ако трябва/
DMN - майстор
Наистина, как е прието да се определя накъде върти двигателя – наляво или надясно. Като застанеш от страната на оста или от задната страна? Не ми е работа това и не съм се замислял. Мен по-скоро, ако ме пита някой „накъде върти“, бих застанал от страната на оста(перката,шайбата и т.н.), което явно е грешно? :?
ArturDent - Почти Безобиден
rettere написа:
Затова мисля,че зададох първия си въпрос правилно...
Значи, знаеш поредността на двигателя, знаеш и поредността на фазите, къф ти тогава е проблема?

Вързваш както е написал тоя дето ти е дал гаранцията. Той трябва да знае накъде ще се върти.
hladnia - специалист
rettere написа:
Пич,а когато имаш помпа за хиляди левове,куплирана към двигател и пломбирана, и с гаранция, и с работно колело на резба, и не можеш да я пуснеш на сухо,а при пускане с флуид ако не уцелиш посоката раб.колело се развърта и прецаква помпата.

Прекрасно зная устройството и работата на ас.двигател.
Затова мисля,че зададох първия си въпрос правилно...
Интересно защо когато се знае, конкретна задача при определени условия трябва да се гадае, и хвърля боб за да се разбере каква точно помощ очакваш от форума? :?
rettere - специалист
Добре бе хора,що не четете какво пиша и питам?
Двигателя е оригинален.
Зная поредноста на фазите на захранващия кабел.Имам с какво да я измеря,проследил съм захранването чак до шините/жълта,зелена,червена-R,S,T-А,В,С-или каквито ги предпочитате/.
Зная как се сменя посоката ако се наложи.....
Производителя иска помпата да завърти в посоката указана на помпата.
Производителя не казва как да закачиш фазите-иска се от първия път да се уцели посоката.
Какво не разбрахте , та ми пишете общи работи /с изключение на някои участници/.

В крайна сметка пробвам други оригинално навити двигатели, не куплирани и разбирам при "правилно" връзване "правилната" посока.
Благодаря на тези , които все пак разбраха нещо от въпроса ми. :sad:
kam34 - специалист
Е ти к'во не разбра до сега :-D
Първо маркираш захранващия кабел с уред за определяне поредноста на фазите, после съответната фаза към съответната клема на двигателя и ти тръгва надясно (по часовниковата стрелка) гледано от страна на мотора.
bogomilZ - специалист
rettere написа:
Добре бе хора,що не четете какво пиша и питам?
Двигателя е оригинален.
Зная поредноста на фазите на захранващия кабел.Имам с какво да я измеря,проследил съм захранването чак до шините/жълта,зелена,червена-R,S,T-А,В,С-или каквито ги предпочитате/.
Зная как се сменя посоката ако се наложи.....
Производителя иска помпата да завърти в посоката указана на помпата.
Производителя не казва как да закачиш фазите-иска се от първия път да се уцели посоката.
Какво не разбрахте , та ми пишете общи работи /с изключение на някои участници/.

В крайна сметка пробвам други оригинално навити двигатели, не куплирани и разбирам при "правилно" връзване "правилната" посока.
Благодаря на тези , които все пак разбраха нещо от въпроса ми. :sad:
каква е помпата?
ArturDent - Почти Безобиден
Е..ах го в производителя. Хем иска да го завъртиш в правилната посока, хем не казва как.
Общо взето имаш 50% шанс.

Тема "Посока на въртене на ас.двигател." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: