world_explorer написа:Не се бъзикайте с човека. При смяна на две фази се сменя и посоката на въртене. Така, че първо ги свързваш, после гледаш накъде се върти и ако не си уцелил посоката разменяш местата на две фази.Пич,а когато имаш помпа за хиляди левове,куплирана към двигател и пломбирана, и с гаранция, и с работно колело на резба, и не можеш да я пуснеш на сухо,а при пускане с флуид ако не уцелиш посоката раб.колело се развърта и прецаква помпата.
Извинявай но въпроса наистина е за бъзикане.
Шефовете са при теб при първия пуск.
И знаеш поредността на фазите.
Тогава какво правиш?!
Прекрасно зная устройството и работата на ас.двигател.
Затова мисля,че зададох първия си въпрос правилно...