zec ingenering написа:Е те това са схемите на този тип контролери, има и други дето е използван друг процесор и са премахнати допълнителните CMOS чипове, обаче всичко останало с известни вариации е практически същото на всички контролери (захранване, драйвери на фетовете, входно/изходни вериги, филтиране и силова част). Винаги захранването на Hall сензорите идва от +5в през диод 1N4007 предназначението на които е при пробив (скъсване, окъсяване) в кабела на мотора да предпази ВСИЧКО от полазване на +ХХ волта по платката. В конкретния случай незнам какво точно е станало.Благодаря за схемите тези дни ще се боря с контролера
Subsa, Двигателите и контр. дето ги коментираме в момента са трифазни и имат по 3 силови жици, теа дет са с 2 са обикновени четкови мотори и контролерите са им доста по-различни. А по отношение на обороти/напрежение нещата са мноого интересни, ама за днес толкова.![]()
Надявам се да съм бил полезен на всички!Прикачен файл:MCU.jpgПрикачен файл:FET.jpg
Здравейте. Имам един въпрос към вас, каква максимална скорост сте постигали с конрадският кит?
При мен скоростта е 20км. максимална. Има ли нещо което да се пипне по контролера и да постигна поне 30км.
Идеята с 48V не ми допада, понеже максималното напрежение на което работи LM317 е 40V, поне аз така го виждам.

