joro39 написа:да дам и аз едно предложение ,но нека знаещите да кажат по добре ;има едни датчици който като единия осветява другия работят като се разминат прекъсват веригата към контакторите.Така ще го направя,не видях кога си писал.На едната лапа излъчвателя а на другата рефлектора и точно фиксиране.
Johny написа:Много ми помогна тази информация,мерси.С леки допълнения ще има краен задоволителен резултатfikata написа:Пример.Ако скъса щифт на задвижването,моторът ще си работи,защита няма да изключи.Кво праим?Аз не съм механик, но в тази работа си има правила, както при тоците. Не би трябвало да има какво да се къса.
Една година с един колега механик ремонтирахме една дървообработваща машина. Трябваше да извадим един щифт и след много бой с чука той не помръдваше.
Тогава колегата каза: - Ти знаеш ли/не занех/, че при тези валове щифтовете трябва да са конусни.... Оказа се прав.
Така че този случай сигурно са го предвидили конструкторите.
На линка по-долу са дадени схеми и описания/на руски/ на различни подемници. Например: http://www.technosouz.ru/Pages/instrukcii.html Търси->
-Грузовые автомобильные подъемники ->
-ПС-10 Инструкция по эксплуатации на четырехстоечный подъемник
Има принципни схеми и картинки. Блокировката е решена с последователно включване на термозащитите и крайните изключватели.
