350лв за литиеви срещу 120лв за оловни
За момента ще заложа на оловните. Все пак съм колоездач от едва месец и не съм сигурен дали си струва инвестицията и колко ще се задържа на колелото. За това и не ми се влагат много пари за момента.

gotiniq7 написа:Значи отговарям веднага. Чехия е в същата ситуация като България. Еднаква доставка, ддс и мито. Цената обаче на дребно клиенти като нас е съвсем друга. Следващия момент е капацитета на батериите, конкретно за този модел е минимум 14.5Ач при 1С, и това е реалното дето ни трябва, щото на старт нали се сещаш че имаш повече от 20 ампера ток консумация. Headway дават капацитета при 0.5C, а масово пакетите в И-бей са при 0.1С. И какво става в случая - купуваш готовия пакет с гръмкия надпис 15Ач, и като го натовариш с 10 ампера ток хоп станал на 8-10 АчНе си отговорил на 2 въпрос. За това гледайте теглото на пакета. 1 сериозен елемент 15 Ач на 3,2 волта LiFePo4 тежи минимум 400 грама. Чисто литиевите са по-леки.
И още нещо съвсем не маловажно, по съм склонен да се доверя фирмата в Чехия, отколкото на нашенски търговец. Личен дългогодишен опит.
This show bike is futuristic at the very first glance -- a bike for tomorrow and beyond. All its components, even the pedals, have been shaped by Audi's designers, for instance the 26-inch wheels made from CFRP that weigh only 600 grams (1.32 lb) each and have innovative large-area blade-pattern spokes.
The Audi e-bike Wörthersee's ultra-light carbon-fiber frame weighs only 1,600 grams (3.53 lb). It makes use of bionic principles derived from nature. Material reinforcements are needed only at the points where loads actually occur. The swinging arm for the rear wheel is also made of CFRP. All in all, the Audi e-bike Wörthersee represents the full extent of the brand's expertise in ultra-lightweight design.
The rear wheel is driven by a chain. The electric motor is a permanent magnet synchronous machine; it is located at the lowest point on the frame and drives the bottom bracket shaft directly. Maximum torque at the rear wheel is in the region of 250 Nm (184.39 lb-ft). Peak output from the electric motor is 2.3 kW -- a new top value on the e-bike scene. The complete bicycle weighs only 21 kg (46.30 lb), equivalent to a power-weight ratio of 9 kg (19.84 lb) per kilowatt, or 7 kg (15.43 lb) per horsepower -- another record-breaking value.
The lithium-ion battery is housed in the frame; it weighs about 5 kg (11.02 lb) and operates at a voltage of 48 V. Its capacity is 530 Wh and it can be fully recharged from a 230 V supply in two and a half hours. As an alternative it can be easily detached from the bike and replaced by a recharged battery.
More info: http://bit.ly/Jmxlx9
MMIel написа:Абсурд е на тоя етап да мисля за литиеви батерии, дори си мисля, че и оловните 12Ач са ми големи. Трябват ми за 2*11км пробег на ден. Да ходя до работа и обратно. По мои груби сметки оловото ще се избие доста по-бързо...За "избиването на оловото" си прав, бързо се избива. Лично аз съм минал 560км до момента, което с личния автомобил с разход 8л/100км нафта е към 45 литра по 2.60лв средно е 117лв. Точно съм ги избил до стотинка, от тук на там съм само на бонус (зареждам ток само на работа). Но и аз съм на мнение, че трябваше да почакам малко и да взема литиева. Пак ще се избие, че и много повече. Но повечето така мислят... сега олово пък после литий и после разбират, че грешат....
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: