MrMurdjo написа:lov, в твоето предположение има много логика и може да си напълно прав. Аз лично не съм виждал и чувал за такава сигнализация на автомобил, но това не означава, че не може да има и че няма приложена в действителност.Ами да беше взел тогава направо електрония блок от москвича Беше някакви левчета и си работеше безотказно. Трябваше му само едно ключе на педала на газта. Слагал съм такова даже на газова уредба и то точно на жигула.
Колкото за ППХ, не си прав. Знам го от практически опит на първо място, защото подобна система съм си правил още 82-83-та година на Жигулата. И докато не сложих ключе и на педала на съединителя, не можех да предотвратя гасненето при натискане на съединителя .........
А относно спора с колегата дето си е направил труда да ми издири толкова линкове за четене.
да беше погледнал каква е колата на колегата. Да не говорим че този датчик се ползва изключително на нафтови печки се ползва от темпомата ама и там е спорно. И може да се каже че няма нищо общо с ППХ.
Не можахте ли да разберете че на съвременни автомобили се монтира една и съща ел. инсталация. И после се добявят разните му екстри и разни модификации. Скоро един се ежеше на същата тема че са му сменили бронята. Трябвало да си има оригинални халогени на тях. Щото виждаш ли цоклите на релетата и предпазителите са били монтирани.