здравейте,
поздрави на хората с новите батерии и зверове
1. да отговоря на въпроса за батерията от Конрад-10А/ч се води. Забелязах още един недостатък - вградения датчик(4 светодиода) е боклук ... на пълно заредена батерия свети само до третия диод. Факт е обаче че проверката с волтметър показва перфектно зареждане - 42 волта. Също така последващия тест даде над 9а/ч без да я разреждам до край. Другото смешно е че конрад не продава куплунзи за да вържеш батерията към контролера...били имали ама ги свършили. Като продават кит да осигурят тези елементи... 1-2 лева са на фона на 700 за кита.
2. Мерси за консултацията за вилката и луфта. Днес намерих един страхотен магазин и искам да споделя с вас http://www.euroboltbg.com/. Направо уникален набор от болтове гайки шайби...(малко са намръщени продавачите ама ...
)
3. На конрадския мотор реда на шаибите май не е правилен... тази профилираната е отвътре но е обърната с зъба навътре към мотора... мисля че не трябва да е така... обаче ще е зор да се разместят заради кабела (и особено куплунга за датчиците които трябва да се разглобят за да минат гайката и шайбите)
поздрави на хората с новите батерии и зверове

1. да отговоря на въпроса за батерията от Конрад-10А/ч се води. Забелязах още един недостатък - вградения датчик(4 светодиода) е боклук ... на пълно заредена батерия свети само до третия диод. Факт е обаче че проверката с волтметър показва перфектно зареждане - 42 волта. Също така последващия тест даде над 9а/ч без да я разреждам до край. Другото смешно е че конрад не продава куплунзи за да вържеш батерията към контролера...били имали ама ги свършили. Като продават кит да осигурят тези елементи... 1-2 лева са на фона на 700 за кита.
2. Мерси за консултацията за вилката и луфта. Днес намерих един страхотен магазин и искам да споделя с вас http://www.euroboltbg.com/. Направо уникален набор от болтове гайки шайби...(малко са намръщени продавачите ама ...

3. На конрадския мотор реда на шаибите май не е правилен... тази профилираната е отвътре но е обърната с зъба навътре към мотора... мисля че не трябва да е така... обаче ще е зор да се разместят заради кабела (и особено куплунга за датчиците които трябва да се разглобят за да минат гайката и шайбите)