Ще задам две бързи въпросчета, надявам се някой да хвърли малко информация ...
Наложи се да сменя маркуча от старата бутилка, понеже беше целият напукан. За съжаление няма надписи по него, но разполагам с двуслоен DIN 73379 4.0x10.0 (вътрешен диаметър 4мм, влиза със средно усилие в щуцерите на редуцир-вентила и апарата). Въпросът ми е този маркуч става ли за технически газове (в случая аргон)? По спецификации се води за налягане до 17.2 BAR. Не съм много сигурен дали това е максималното налягане, понеже не виждам да пише кой тип е според DIN.
Вторият въпрос е свързан с пълненето на бутилките - разполагам с неупотребяван безшевен пожарогасител, пълен със CO2 (5.0kg), обем 7.5l и тестово налягане TP250BAR. Дали на Сточна гара (или някъде другаде) ще могат да сменят спусъка с клапан и да сложат редуцир-вентила от старата бутилка?
Наложи се да сменя маркуча от старата бутилка, понеже беше целият напукан. За съжаление няма надписи по него, но разполагам с двуслоен DIN 73379 4.0x10.0 (вътрешен диаметър 4мм, влиза със средно усилие в щуцерите на редуцир-вентила и апарата). Въпросът ми е този маркуч става ли за технически газове (в случая аргон)? По спецификации се води за налягане до 17.2 BAR. Не съм много сигурен дали това е максималното налягане, понеже не виждам да пише кой тип е според DIN.
Вторият въпрос е свързан с пълненето на бутилките - разполагам с неупотребяван безшевен пожарогасител, пълен със CO2 (5.0kg), обем 7.5l и тестово налягане TP250BAR. Дали на Сточна гара (или някъде другаде) ще могат да сменят спусъка с клапан и да сложат редуцир-вентила от старата бутилка?