Здравейте. Искам да реализирам един проект, а именно изработка на странични алуминиеви куфари за мотоциклет. Условията са две:
1. Тегло до 5 кг на куфар (размери макs 45 х 35 х 18)
2. Всички ъгли и ръбове да са заоблени.
Съществува практика да се правят чрез дуректно огъване на алуминиевата ламарина или чрез сглобяване посредством алуминиеви винкелчета, но така ръбовете стават остри. Частично може да се подобри положението с монтиране на ъгълчета за тонколони, но правите ъгли между стените пак си остават опасни за водача и пасажера.
Моята идея е да използвам обемна конструкция от следните елементи - ъглова сглобка и ъглов профил, като вече готовата конструкция обшия с листи от алуминиева ламарина (ще са хванави с нитове за вътрешния ръб на алуминиевия профил:


На крачка съм да ги поръчам, но подозирам че ще са прекаленно слаби за целта. Все пак става дума за мотоциклет, който с багажа отива над 300 кг и при падане върху някой от куфарите той просто ще се повреди.
Подозирам че този вариант ще е по-добър откъм механична здравина:


Дайте съвети за някаква конструкция, отговаряща на изискванията, или пък ме насочете към подобни профили, дебелината на материала от които са изработени да е поне 1,5 мм. Дебелината на горепосочените профили е едва 1,2 мм, което не знам дали е достатъчно. Крайния вид на продукта трябва да наподобява нещо такова:

1. Тегло до 5 кг на куфар (размери макs 45 х 35 х 18)
2. Всички ъгли и ръбове да са заоблени.
Съществува практика да се правят чрез дуректно огъване на алуминиевата ламарина или чрез сглобяване посредством алуминиеви винкелчета, но така ръбовете стават остри. Частично може да се подобри положението с монтиране на ъгълчета за тонколони, но правите ъгли между стените пак си остават опасни за водача и пасажера.
Моята идея е да използвам обемна конструкция от следните елементи - ъглова сглобка и ъглов профил, като вече готовата конструкция обшия с листи от алуминиева ламарина (ще са хванави с нитове за вътрешния ръб на алуминиевия профил:


На крачка съм да ги поръчам, но подозирам че ще са прекаленно слаби за целта. Все пак става дума за мотоциклет, който с багажа отива над 300 кг и при падане върху някой от куфарите той просто ще се повреди.
Подозирам че този вариант ще е по-добър откъм механична здравина:


Дайте съвети за някаква конструкция, отговаряща на изискванията, или пък ме насочете към подобни профили, дебелината на материала от които са изработени да е поне 1,5 мм. Дебелината на горепосочените профили е едва 1,2 мм, което не знам дали е достатъчно. Крайния вид на продукта трябва да наподобява нещо такова:
