• 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 23
Всички имаме коли, нали ?
8180 - майстор
Малко се изместваме, но да споделя нещо по последните дискусии.
Друга японска марка - Митцубиши. Брах ядове с подгрева и се наложи да вниквам.
Свещите - т.нар. бързи. На практика същите, НО на 6V.
Първоначалното подгряване е доста бързо (забравих вече, но ок. 5-6s), след което палиш.
После, според условията ПРЕЗ ДОПЪЛНИТЕЛНА верига със съпротивление (гледам такова - R22 и в схемата горе) се подават допълнителни импулси към свещите до достигане на зададена температура на ДВГ.
Някъде четох, че тази "изгъзица" е по ЕКО съображения. Доста покарах без нея.
Според мен, ако се свържат без баласт свещите за 6 мин., ще им е за последно.
Факт, че запалването навсякъде е в приличен (секунди) времеви интервал, в който са успели да се зачервят и подгреят предкамерата (ако има). Нататък вече трябва да се ограничи мощността.

При дискутираното Исузо, според мен нещо не е наред. Ако не друго, може да се пробва да се елиминира допълнителния подгрев - от релето (К78) или баласта (R22).
DMN - майстор
MamaMy написа:
При дискутираното Исузо, според мен нещо не е наред. Ако не друго, може да се пробва да се елиминира допълнителния подгрев - от релето (К78) или баласта (R22).
В друга тема четох, че някой е експериментирал точно с това - намалил е времето на подгрева и в резултат на това се е получило тресене и неравномерна работа на двигателя.
Абе цитата не беше на MamaMy, ама що така излезе...
MamaMy - майстор
Няма проблем. Въпроса е да стигнете до истината. Истината е, че аз карам със подгряващи свещи Искра и за толкова години (от 2001г) само 2 са ми правили проблем през една година. Самите свещи според каталога имат вграден термо ключ който ги изключва при достигане на някаква температура. За толкова години от както карам с такъв двигател (това ми е втора Астра) не съм усетил нужда от предобряване на системата за подгряване. Има разни други кусури колата, но точно там съм похарчил 24 лв. Как да се оплача. Проблема на оплакващите се е във фалшивите свещи които купуват. По-добре идете на морга и си вземете оригинални. Ще ви карат повече с гаранция от разните "нови" по магазините.
8180 - майстор
MamaMy написа:
Самите свещи според каталога имат вграден термо ключ който ги изключва при достигане на някаква температура.
Може :? Само не става ясно схемата, която публикува, за украса ли е?
dyaneff - майстор
MamaMy написа:
Самите свещи според каталога имат вграден термо ключ който ги изключва при достигане на някаква температура.
Ако не ти представлява проблем, би ли споделил номера на свещите според каталога на ISKRA?
MamaMy - майстор
8180 написа:
Може :? Само не става ясно схемата, която публикува, за украса ли е?
Не схващаш май основната идея. Свещите нагряват, но никога не прегряват защото стигат до някаква собствена температура и изключват. Като паднат под нея включват пак. Така се задържат в оптимален режим. Тази им температура е много по-висока от температурата на главата. Схемата която публикувах е за да докажа, че релето за подгряване не е само реле време, а се управлява и по температура на охлаждащата течност като в същото време следи дали двигателя е запалил чрез обратна връзка от генератора. Системата само на пръв поглед е проста. Реално е доста сложно обвързана дори и със скоростта на движение. Взима импулси и от датчик за скоростта.

ПП Утре ще снимам направо кутийките с етикетите на свещите. Нямам каталога, а го гледах в магазина. Запазил съм кутийките защото съм прибрал в тях старите оригинални свещи.
8180 - майстор
MamaMy написа:
Не схващаш май основната идея.
Да, ще се радвам да съм единствен.
По-добре действително да посочиш номера на тази свещ.
MamaMy - майстор
Сега доволен ли си?
Номерата на ISKRA са 011.721.691-11 V
на BERU 0.100.226.208 11V

ПП каталога е на AET Tolmin. При търсене се оказа, че те са производителите на свещите и са подразделение на Искра. http://si.hidria.com/si/avtomobilske-te ... rvni_deli/ стр 93
Последна промяна от MamaMy на вт ное 13, 2012 11:36 pm, променено общо 2 пъти.
dyaneff - майстор
Подгревни свещи с вграден термоизключвател в тях няма. Бош рекламират последните години свещи с две намотки, като целта е да се ограничава тока при достигане на работна температура 850-1000 градуса по Целзий. За Искра нямам подобна информация особено преди 11 години. Понеже не става ясно за точния модел на автомобила, според Искра посочените свещи са за Исузу. Самият производител е не ги е посочил за Опел, което означава, че електрониката на конкретният автомобил може да не управлява коректно тези свещи.
http://www.iskra-agv.cz/us/pdf/aet-2009-10.pdf
8180 - майстор
MamaMy написа:
Сега доволен ли си?
Номерата на ISKRA са 011.721.691-11 V
на BERU 0.100.226.208 11V
Аз - ДА. :)
И на картинките и в линка кристално ясно се вижда:
MamaMy написа:
Самите свещи според каталога имат вграден термо ключ който ги изключва при достигане на някаква температура.
Успех,
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 23

Тема "Дневните светлини?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: