Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Chefo77 - майстор
bulhomes2 написа:
Перфораторите на Райдер са доста сполучливи. Само хубави неща чувам за тях, а и аз има такъв от 5-6 години - няма грешка. Но другите неща са си гола вода и са на едно с Ейнхел, Бюджет и т.н. Колкото неща имам от тях - след всяка по-сериозна работа са в сервиз. Първата ми дрелка беше Ейнхел. Да не дам 120лв за зелен Бош дадох 100лв за Ейнхел и след година пак дадох 120 за Бош... Та от тогава Ейнхел ги подминавам като символ на най-големия боклук.
Тоя филм и аз съм го играл - взех си зеге Айнхел, щото струваше 60 лева и в старата фирма бяхме доволни от 2 такива. И за да не дам 100-120 за зелен Бош. Изкара 50 м2 ламинат и разби алуминиевия държач на ножа. Смених го с нов (6 лева) от сервиза, изкара още малко и започна кръговия огън ... В резултат пак дадох 120+ за зелено Бошче, ама нали трябва да мина през "евтиното" първо ... Това ми беше първия, но не и последен инструмент закупен по схемата сега евтино-после скъпо. И всеки път са били излишно дадени първите пари :(
PCL82 - майстор
И аз ако трябва да избирам повече от тази марка няма да си взема. Първите неща които взех от тази марка бяха електрожен и голям флекс от метро през 2002г. През 2004г си бях взел и едно тяхно зеге за 35лв от Била.

Каква е равносметката: флексът и електроженът рядко ми трябват. На флекса първо му изгоря статора от леко по-интензивна работа. За 50лв го смениха, защото се скапа малко след дву-годишната гаранция. Половин година по-късно се изрониха зъбчатките му, но вече нямало резервни. Моделът бил стар.

Електроженът още работи, но е слаб, с къси кабели и бързо загрява. Даван в ръцете на опитни заварчици-все са ми казвали, че не се заварява леко с него.

Зегето си изкара парите. Наряза много материал. Но му се счупи алуминиевият държач на ножа. Изработих му самоделен нов от главата на болт М10 (17мм). С ножовка и пилички оформих жлеб за ножчето, пробих отвори, направих фрезенк за главите на шестогранните болтове и изпилих излишните ръбове. После се износиха водещите втулки, и почна да реже много неточно. Ставаше само за груби работи. Накрая се счупи държача на опорната ролка.

Обслужването в сервизите е отвратително, а те са на майната си и често се местят. Материалите са с програмирано изхабяване.

Маркетинговата им стратегия разчита на: произведено в Германия, ниска цена за уж добре изглеждащ инструмент, внушават здравина, като правят някои части метални и много изпипани с класически дизайн на здрави машини от едно време, а други скрити части са с програмирано изхабяване.
John - специалист
То,извода е ясен.Проба ,грешка ...проба,грешка.За, скапаният сервиз,качеството на изпълнението на инструментите няма значение.Проблема,не е само в цената на инструмента,който купуваш.Всичко,
май опира до късмет.Е,има марки с гаранция и...с цена.Макар че,"Бенинк "е голяма фирма едни тестери за напрежение дават големи проблеми.Така,че зажмиваш и...това е реалност.
moimoimoi - майстор
преди 7-8 години си взех винтоверт анхел :lol: ,батерията беше пълен капут,завиваш 10-15 види game-over.
купих си нова батерия на 60% от цената на винтоверта,оказа се много яка,или поне така си мислех тогава
може да не е профи марка но поне някакво качество да имаше,определено няма да повторя
по отношение на хоби инструментите е по рентабилно да се взима такива от известни марки
примерно имам малко 115мм шлайф-че от зелената серия на бош-от работа се е загрявало толкова че не може да се пипа,и въпреки това работи безпроблемно 5-6 години и няма нямарение да се предава
професионал - специалист
Stefan_62 написа:
Какво да ви кажа отвратителна работа, когато се стигне до сервизното им обслужване /имам чувството, че там работят некадърници, които само си получават заплатите и не вършат никаква работа/, говоря за сервиза във Варна. Имам моторна коса и помпа за мръсна вода на същата фирма. Преди две години косата отказа да пали /беше още в гаранция/, занесох я в Практикер /забравих да кажа, че и двете са закупени от там/ приеха я за ремонт с уговорката, че ще е готова след около месец. До тук добре, но после се започна ходене по мъките. Обаждат ми се от магазина да отида да си я взема и след като бях при тях ми връчват констативен протокол в който чета, че повредата не е отстранена поради факта, че не са спазени гаранционните условия от страна на купувача. Тоест, повредата е задрало бутало в цилиндъра, поради факта, че не съм спазвал точната пропорция бензин-масло. Преди да продължа само да кажа, че преди да я дам за ремонт си поставих белези за да видя дали изобщо ще я отворят/не я бяха бутнали/. Както и да е звъня в сервиза и питам представилият се "майстор", как констатираха,....
Еий, братле - ти все едно пишеш за моя случай - ама не с такава техника, ами с блутуут слушалка "Jabra". Шибаните идиоти по някои сервизи изобщо не поглеждат гаранционни изделия - просто пишат, че поради неправилна употреба сам си си прецакал джаджата и готово - техния проблем е решен! :x (ех, защо не са всички като колегата Кумай :2thumbs: )
schuldiner - майстор
Бе то за сервизите и кучите марки на всички ни е ясно, ами да питам... някой виждал ли е да се продава 50-yahre серията Einhell? Имаха за 40-та годишнина много добър (за стотина лева) куфар с перфоратор, зеге, малък шлайф, виброшлайф и акумулаторен винтоверт. Тогава не си взех, че залагах на маркови западни, но кръстникът си купи и ги ползвам у тях. Сиви са и имат стикер 40-yahre, според мен са една идея по-добри от познатото ми einhell качество, въпреки че пак са си боклук. Боклук, ама по 20 кинта парчето, при това всичко още работи, макар и не както ни се иска. Та не мисля да е голямо набутване да се вземе такъв куфар, ако го предлагат някъде - всичко най-необходимо, лесно за складиране и носене, почти без пари... Естествено, на тези продукти нормален човек не би очаквал и не би се занимавал с гаранционно обслужване.
ESPACE - майстор
Може и да пуснат "50-jahre limited edition" ама трябва да почакаш до 2014. Отделно много се съмнявам цените вече да са същите като тогава. Einhell се взеха много на сериозно последните години по отношение на ценовата политика.
vlado_882 - помощник
Колеги :shocked: останах учуден , тъй като не исках да се занимавам с КЗП,след малко търсене из интернет пространството,намерих меил на Управителя на ЕНХЕЛ за България,написах с няколко думи какво се е случило,казах му че не ме е яд за машината (машина е все пак не може да е вечна) а за отношението от сервиза, попитах дали искат да им върна машината ,за да може техен сервизен техник да я провери и да се уверат, че ротора НЕ е изгорял ,както ми бе написано в "гарнационната карта" поради което ми бяха отказани гаранционите условия,човека взе по внимание думите ми , веднага разпореди ,да се провери какво е станало ,и днес получих меил,от началника отговарящ на главния сервиз,който гласи "Уважаеми г-н Христов,
по повод създалата се ситуация, и съгласувано с Управителя на фирма "Айнхел България" ООД е взето решение да Ви обезщетим с нова ударна бормашина" Останах изумен ,не очаквах такова развитие,и такава светкавична намеса, а просто исках да информирам управителя ,какво се е случило и какво сервизно обслужване съм получил.(защото само заради това ме хвана яд)Тъй като и други колеги споменаха че не са били доволни от сервиза в Орландовци,колеги просто ако ви се наложи използвайте други сервизи макар и да не са в София :tonqe:
bulhomes2 - майстор
Евала на такива хора. Дай боже всички да станем така!

Тема "От проблем с машина ЕНХЕЛ до решение !" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: