Не съм съсгласен. Има лепила и лепила. Ако се залепи по цялата контактна площ между парчетата защо да не издържи. Lotus Elise мисля, че е първата кола с рама от лепени алуминиеви профили. Просто лепилото няма да се казва капчица, поксипол и прочие ширпотреба. Във варна знам една фирма, дето продава такива лепила.
...и най-важното - подготовката на повърхнините - трябва да са идеално чисти.
								
															
																															
																								
															...и най-важното - подготовката на повърхнините - трябва да са идеално чисти.


 
 

 ама айде и аз да се обадя. Азиатските стомани и чугуни се заваряват малко по-различно. Желателно е да се ползва променливотоков апарат, но става и с правотоков. Електрода чугунен със максимално съдържание на никел. Преди заваряването се подгрява детайла до 700-800 градуса. Заварява се на няколко пъти независимо колко е дебел матеряла, като след заварката се чука по шева докато поизтине (ковашка заварка). Изпилва се заварката наполовина и отново заварка и чукане. Така до като се завари изцяло. След това (при напълно изтинал детайл) ако е необходимо се прави наплавяване със стоманен електрод по строго определен начин (шарка) според вида на прилаганата сила на детайла в естествената му среда (в случая с резбовата втулка) сила на опън.
  ама айде и аз да се обадя. Азиатските стомани и чугуни се заваряват малко по-различно. Желателно е да се ползва променливотоков апарат, но става и с правотоков. Електрода чугунен със максимално съдържание на никел. Преди заваряването се подгрява детайла до 700-800 градуса. Заварява се на няколко пъти независимо колко е дебел матеряла, като след заварката се чука по шева докато поизтине (ковашка заварка). Изпилва се заварката наполовина и отново заварка и чукане. Така до като се завари изцяло. След това (при напълно изтинал детайл) ако е необходимо се прави наплавяване със стоманен електрод по строго определен начин (шарка) според вида на прилаганата сила на детайла в естествената му среда (в случая с резбовата втулка) сила на опън.