Вентилатор за баня Dospel ф100.
Маха се предната част. Тя е на щипки и просто се разкопчава и издърпва.
Издърпва се турбинката.
Мотора е хванат към пластмасата с 2 винта отпред - сваля се.
Самия мотор се разглобява от 2-та винта които държат 2-те планки.
След като сме разглобили мотора, вадим втулките от планките.
Използваните лагери са 604zz или 604 2rs - вътрешен д-4мм, външен д-12мм, ширина -4мм. Лагерите влизат стегнато в оста на ротора, но нямат нужда от набиване. Планките на мотора разпробиваме до 12мм така че да набием лагерите в тях (те позволяват макс. разпробиване до към ~18мм). Ако сме прекалили с разпробиването, няма страшно- ползваме лагери 624zz (624 2rs) -вътрешен д-4мм, външен д-13мм, ширина -5мм.
На оста от двата края между ротора и втулките има по една пластмасова дистанцираща втулка. Сега тя идва малко къса. Може да се подложи нещо или да се заменят с по-дълги.
При събирането на мотора няма какво да се обърка. Изходите на намотките са към предната част. По-дългата ос на ротора е в задната част за турбинката.
Това е.
								
																	
									
															
																															
																								
															Маха се предната част. Тя е на щипки и просто се разкопчава и издърпва.
Издърпва се турбинката.
Мотора е хванат към пластмасата с 2 винта отпред - сваля се.
Самия мотор се разглобява от 2-та винта които държат 2-те планки.
След като сме разглобили мотора, вадим втулките от планките.
Използваните лагери са 604zz или 604 2rs - вътрешен д-4мм, външен д-12мм, ширина -4мм. Лагерите влизат стегнато в оста на ротора, но нямат нужда от набиване. Планките на мотора разпробиваме до 12мм така че да набием лагерите в тях (те позволяват макс. разпробиване до към ~18мм). Ако сме прекалили с разпробиването, няма страшно- ползваме лагери 624zz (624 2rs) -вътрешен д-4мм, външен д-13мм, ширина -5мм.
На оста от двата края между ротора и втулките има по една пластмасова дистанцираща втулка. Сега тя идва малко къса. Може да се подложи нещо или да се заменят с по-дълги.
При събирането на мотора няма какво да се обърка. Изходите на намотките са към предната част. По-дългата ос на ротора е в задната част за турбинката.
Това е.
 единствено трябва да се внимава при разпробиването на планките да са перфектно пробити на 90 градуса иначе кофти.
 единствено трябва да се внимава при разпробиването на планките да са перфектно пробити на 90 градуса иначе кофти.