Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Junak - майстор
Насочи се към контактния ключ за начало.
sto64 - специалист
На моята кола, като и сменяха акумулатора мериха за утечка, заради гаранцията.
Показа повече, оказа се СД-то . Разкачих му захранването и утечката изчезна.
докера - специалист
Извинявам се за поста си и ако съм объркал колегата :roll: - Наистина ПЪРВО се разкача "–" , и на мен така са ми казвали познати майстори по електриката на автомобила ..... Просто четейки написаното до момента го разбрах "наобратно " :-D и пожелах да внеса яснота , а то стана точно обратното....

Исках да поясня на колегата dyaneff , че тук не става въпрос за сваляне на акумулатор или нещо подобно , но в бързината се обърках .... :-D . А иначе меренето на утечка се прави по описания начин ....
dyaneff - майстор
Докер, аз също не съм говорил за демонтаж на акумулатор.
toni_g79 включи мултицета на обхват 10 Ампера и сложи сондите на com и 10А.
След това заключи автомобила и кажи какво показва уреда.
toni_g79 - специалист
Показва 0.8 след вадене на 3 бушона пада до 0.5 .Има нещо нередно,понеже при изваден ключ ел.стъклата си работя и лампичките светят.Както и борд компа си работи.Един от бушоните които вадя е за него другите са за централното и за още нещо(отговарят за няколко неща).Струва ми се,не,ами съм убеден,че от ключа не се спира изцяло тока,а стои все едно на полуконтакт,с непрекъснат ток към повечето уреди в купето.Сложна работа :? чета сега че имало някави комфорт модули и т.н. ще трябва и релета да проверявам,пък и гледам доста е ровено из кабелите и .Някой си е оставил ръцете :axe:
П.П Ще се опитвам още известно време и ще я побългарявам с един ключ маса.Нещо не ми се кара по майстори,че незнам кой какъв е!!
dyaneff - майстор
Направи ли това което те посъветвах. Да се заключи колата.
toni_g79 - специалист
Утре ще го пробвам,че днес я мерих много късно и беше започнало да се стъмва, нямам гараж!!Утре пак ще пробвам с заключване и чакане,после ще докладвам :partyman:
vvventsi - специалист
radius написа:
По дебелите книги пише, че първо се откача минуса и аз все се чудя защо.
Абсолютно никакво значение няма кое откачаш и кое закачаш първо минус или плюс,но когато почнеш да развиваш плюса първо можеш докато го развиваш кюлчето ти да опре към маса и даде на късо ако развиваш първо минуса дори да дадеш на маса няма да има късо щото минуса е маса ,след като вече си разкачил минуса и почнеш плюса да откачаш дори и да опреш масата няма стане късо щото вече си откачил минуса!
докера - специалист
Най-вероятно имаш опция за автоматично заключване , примерно 30 сек. или 1 мин. след затваряне на вратите и вдигнати стъкла . Затова и имаш остатъчно захранване. Ако е така - изчакай да се заключи и тогава мери за утечка ....
preslav - майстор
Има и по-прост начин за установяване на утечка - вържи последователно на минусовата клема на акумулатора сулфидна крушка, ако крушката свети утечката ти е налице - бързо и лесно контролираш кога ще изчезне утечката с вадене на бушони или "скубане" на жици. Предимството е, че няма да си гръмнеш мултицета и че имаш възможност да ровиш по инсталацията без да я запалиш, а и крушката ти е постоянно пред очите.
Едно уточнение, за да няма още въпроси - последователно означава откачаш минусовата клема и между нея и минуса на акумулатора свързваш крушката. Ако си елементарно сръчен на крушката ще запоиш достатъчно дулги жици, за да ти е удобно да я поставиш на място, което виждаш постоянно.
Успех в начинанието!

Тема "Мултицет и замерване на утечка?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: