Всичко е точно така.
Само да добавя че имах предвид, че "опасното" най-вече става опасно когато батерията остарее..
Ако батерията се ползва от обикновен потребител става опасно и то доста(стара+надута=сериозен риск).. поради това не ги допускат за велосипед.
Обикновения човек я вижда, че се е надула и пари, но това нищо не значи за него.
На мен 100 от 100 ЛИ-ПО-та са ми се надували. За клас 500 ХК хели става дума, карал съм и с малка батерия 2200 та до 3500 Мач. Мотора е бил на минимума обороти.

Само да добавя че имах предвид, че "опасното" най-вече става опасно когато батерията остарее..
Ако батерията се ползва от обикновен потребител става опасно и то доста(стара+надута=сериозен риск).. поради това не ги допускат за велосипед.
Обикновения човек я вижда, че се е надула и пари, но това нищо не значи за него.
На мен 100 от 100 ЛИ-ПО-та са ми се надували. За клас 500 ХК хели става дума, карал съм и с малка батерия 2200 та до 3500 Мач. Мотора е бил на минимума обороти.
