Валериус написа:Ясно е, че бъдещето на електромобила зависи от серийното производство на евтини кондензаторни батерии, защото тогава се решава проблема с бързото презареждане, значително се намалява теглото на автомобила и се увеличава основния пробег. Но кондензаторната батерия колко ще оскъпи системата като цяло и за колко време ще се изплати чрез допълнително събраната енергия? Поне аз знам за разработките в тази област от преди 25 години, но и тогава имаше проблем с цената и саморазряда, като последното вече е поизчистено като проблем.Имам електролитни кондензатори, производство отпреди 30 години. Заредени до 13 V се саморезреждат с 1 V след месец...
Никога не е бил проблем саморазряда.
Проблем е обема и теглото. За да се съхрани енергията от примерно 100 кг акумулатор е необходим кондензатор около 1000 пъти по-голям като тегло и още повече като обем
