Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
evparts.alle - специалист
"...контролерът ми е програмируем и мога да му настроя "overspeed +10% (110%), така че да се изравни със скоростния режим на "големите братя"."

Както се карат нормално да.
Но ако се понапънат само малко "големите баници", това с изравняването може да си сигурен, че никога няма да стане!
Овер спийда и овер пауъра на тези мотори дори не може да си представиш какъв е. Когато правих опити, покарах 5 минути и се отказах..
Малко работата става като онова клипче в "Тубата" : "And you know the bike is dangerous! "
И после са разхвърчават на една страна папуци на друга батерия на трета младежа.. :lol:

Много искам да дойдеш на тестове.
:)
freewheel - напреднал
Ev,
Аз не оспорвам факта, че "големите чинии" имат възможност за кратковременно многократно надхвърляне на мощността, която дава производителя, благодарение на многото желязо, което имат, като буфер за загряване причинено от по-ниското КПД в ниските обороти, просто искам да подчертая факта, че до 25-35А ток на контролера при 52V батерия, което е всъщност ампеража на 1000 ватовия кит, предимство имат двигателите от типа "freewheel", като Ezee, 8fun bpm, Mac и
други с подобна конструкция.
Между другото, в симулатора http://www.ebikes.ca/simulator/ има един от най-големите на размер двигатели, който е като "Magic pie", 273mm диаметър при отворите за спици. В таблицата го има като NC1606 (273mm), NC предполагам означава Nine continent. Там можеш да видиш как се държи в сравнение с BMC , BPM, или пък eZee V2 при еднакви други условия.
Относно клипчето, което си дал в случая, електродвигателя предава мощността си чрез трансмисия и съответно имаме множител на въртящ момент или ако трябва да го кажа по друг начин, ще ти трябва много повече вложена мощност, за да постигнеш този стартов момент с "direct drive" двигател от типа на "Magic pie"
Ради Тодоров - специалист
Започвам проект по два наречени от мен супер велосипеда.Един за мен вторият за приятел.Цел на проекта скорост над 55км/ч максимално добро ускорение волтаж на батерията от 60 до 72v здрава рамка с евентуален и заден амортесьор и широки гуми.Подбора на правилните електро компоненти е от основно значение после да няма недоволни. Харесал съм дискутирания по горе мотор заради компактния му размер и доброто ускорение. Контролера и батерията ще обсъдим в темата.Въпроса е дали мотора ще издържи на продължителна експлотация?
hakama - специалист
Почти със сигурност си мисля, че ще има някакви модели с електрозадвижване:
Първото велоизложение в България

Преди 2 месеца на едно изложение пробвах електробайк и някаква имитация на Сегуей, но интересното беше - завиването (ставаше като се наклони лоста наляво/надясно) - на сегуей е с ръчки.
Байка ме изкефи, но нямаше достатъчно пространство да се извлече максимума, но на жироскопичната джаджа му взех душата :mrgreen: :idea:
Сега разбирам защо е толкова дълга темата :)
Въпросната фирма мисля че продаваше и китове, но бяха скъпи. :idea:
val4o89 - специалист
Ради, в сайта със симулатора, който колегата е дал можеш да си провериш по зададения въпрос. Под графиката имаш три таблици. В третата таблица "performance" най-отдолу пише "overheat in". Срещу нея пише след колко време ще прегрее при зададените от теб параметри. Както каза колегата, твоят мотор е четвъртият от горе на долу. В разделът за батерията, най от долу е "custum battery".
Ради Тодоров - специалист
60 v Overheat In never :o Обаче на 72 v нещата не ми харесват Overheat In 16 minutes.
Subsa - специалист
над 55км/ч и бързо ускорение - отиваш на 2000W номинална минимум. Тия играчки по 500W, дето ги клокват на 900W няма да ти свършат работа.
С тази скорост редуктора ти е излишен.
Ориентирай се към двигател за електрически мотор, те пак са хъб, но са по-големи.
Ще трябва да си пробиеш дупките за спиците и да си направиш рамката да поеме размера и усукването.
tonyboy - специалист
evparts.alle написа:
А на @tonyboy батериите изкарват драстично повече при лек режим.10-ка е 100% твоята. Моля те опитай пак да караш много леко - да видим какво ще покаже ватмера. Вдигай максимум 20-25 (ако имаш нерви де). И ако може карай по равно.
:lol:
при разумно каране(по равно 20 -25 км/ч , тук там подпомагане с педали) изминати 60,5 км ватмера показа 10,9 Амперчаса , обаче се светнах че е сигурно от регенерацията понеже като изключи бмс бях на около 5км от зарядното карах на педали около 1 мин със скорост над 25 км/ч (излезе ми душичката през носа) и се позареди малко колкото да включи бмс и от там полека с много малко "газ" и леко педали още 5 км до зарядната станция :) . Сега ще тествам на пълно натоварване без педали колко ще изкара

при каране градско с пълна "газ" 35-40 км/ч, без въртене на педали -изминати 43 км ватмера показа 10,7 Амперчаса
Chakal - специалист
Айде да ми е честит чисто новия круиз контрол. Стана много сполучлива комбинация между старата газ - с палеца, и нова с мото врътката, за която благодаря на @zec ingenering.
hi4kok - напреднал
Най-накрая и аз да се изфукам тук с моята придобивка.
Първо обаче искам да благодаря на zecotec.Човека наистина е безкрайно изчерпателен и много любезен.
Отностно колелото то е 500W с редуктор-Нigh torque.Понеже живея в планината и тука са само байри се спрях на този модел за да се движим с щерката до градината и работата ми.
Контролера е програмируем и два пъти по-мъничак от конрадския.
Батерийте ми са 3*12/12ah. олово и на равно вдигнах 31.6км/ч а по нагорнищата се драпя с около 12-13км.ч ама си знаете, че това е много относително.

Прикачен файл

27042013493.jpg

Прикачен файл

28042013495.jpg

Прикачен файл

S4027778.JPG

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: