• 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 385
Ел. инструментите. Консумативи.
pi6ligara - специалист
Така,да се похваля днес най накрая спря да вали и имах възможност да изпробвам моя mcculloch cs380 който купих за 250лв с 20 месеца остатъчна гаранция.В началото гаснеше на ниските обороти но после се оправи.Направи ми впечатление че първият резервоар който човека беше сипал ги изгори много бързо,отрязах една череша 15см в диаметър и докато я разфасовах свърши,същото стана и с маслото за веригата,втория резервоар по бавно,отрязах една черница 30см в диаметър,разфасовах я,отрязах една ябълка 30см в диаметър и тъкмо да я почна свърши,с третия разфасовах ябълката искам да кажа че ябълката беше дива и никога не е подрязвана или друго,само докато я окастря че да почна да я режа ми се взе душата,след това нарязах около 0.5куб. чамови изрезки и още има бензин.За домашни цели върши много добра работа според мен,аз до сега никога не бях рязал с бензинова резачка и не разбирам много но останах много доволен,не се мъчи машинката и реже много бързо.С 40см шина е,може би ако е с по-малка ще и е още по-лесно но такава са сложили оригинално.Искам да питам с колко зъба трябва да е веригата на тази машинка,защото мойте ми се видяха доста на рядко и ги преброих,излязоха 29 или 30 не знам точно.Описал съм всичко така подробно защото никъде не намерих нищо писано за нея та ако някой се интересува да знае че според моето скромно мнение машинката е доста добра за цената си.
forski - специалист
Колеги някой може ли да помогне, трябва ми капачката на резервоара за маслото на веригата на Щил 028 ?
На моята е отчупено парче от ръбчето на капачката и от там тече масло, много е кофти защото при работа или транспортиране цялата машина се олива в масло :? :|
В магазина на Щил ми казаха че нямат такава капачка за толкова стар модел, мъчих да я уплътнявам с разни гумени уплътнения ама пак тече!
Ако някой може моля да помага че ме чакат сумати и кубици дърва :rolleyes: :evil:
VLADO66 - майстор
Имам същия проблем и го реших с гумена тапа за бутилки.
forski - специалист
VLADO66 написа:
Имам същия проблем и го реших с гумена тапа за бутилки.
Намерих капачка, в магазина на Щил ме зарадваха с нова такава за 7лв. :-D
forski - специалист
forski написа:
VLADO66 написа:
Имам същия проблем и го реших с гумена тапа за бутилки.
Намерих капачка, в магазина на Щил ме зарадваха с нова такава за 7лв. :-D
Да си допълня поста и с едно питане, имам трион STIHL 028 AVS машината сигурно е на повече от 20 години!
Нарязала е много кубици с дърва и още реже, проблема е че пали много трудно, трябват ми сигурно 10 минути и многобройни дърпания на въжето за да започне да работи.
Запалва, прави два-три оборота и гасне, пак пали прави 4-5 оборота и пак гасне :sad:
Като запали веднъж и загрее проблемите изчезват и си пали от раз, обаче първото палене е голяма мъка :?
Свеща е суха и изглежда напълно здрава, сместа от бензин и масло е винаги прясна, но машината не пали студена и това е ...
Някакви идеи преди да я занеса в сервиз ?
Andri01 - майстор
forski написа:
forski написа:
VLADO66 написа:
Имам същия проблем и го реших с гумена тапа за бутилки.
Намерих капачка, в магазина на Щил ме зарадваха с нова такава за 7лв. :-D
Да си допълня поста и с едно питане, имам трион STIHL 028 AVS машината сигурно е на повече от 20 години!
Нарязала е много кубици с дърва и още реже, проблема е че пали много трудно, трябват ми сигурно 10 минути и многобройни дърпания на въжето за да започне да работи.
Запалва, прави два-три оборота и гасне, пак пали прави 4-5 оборота и пак гасне :sad:
Като запали веднъж и загрее проблемите изчезват и си пали от раз, обаче първото палене е голяма мъка :?
Свеща е суха и изглежда напълно здрава, сместа от бензин и масло е винаги прясна, но машината не пали студена и това е ...
Някакви идеи преди да я занеса в сервиз ?
Носи я в сервиза-най вероятно е сегменти или цилиндъра за смяна.Като загрее хлабините намаляват и това увеличава компресията:за това пали по-лесно.
unisex - специалист
[/quote]
Носи я в сервиза-най вероятно е сегменти или цилиндъра за смяна.Като загрее хлабините намаляват и това увеличава компресията:за това пали по-лесно.[/quote]

Сигурен ли си че при загряване хлабините намаляват защото това противоречи на законите на физиката!
По тази логика при избиване на лагер трябва да изстудяваме главината за да се увеличи хлабината???
Andri01 - майстор
За набиване на втулки и големи лагери наистина се изстудява вала /главината/,а лагера/втулката/ се загрява в горещо масло - така се монтират ексцентриковите втулки на разпределителния вал на корабните дизел-генератори. Буталото като елемент с по-малка маса от корпуса,се разширява по-бързо при работа.Също така от вън имаш охлаждане. А иначе и двете са от алуминий предполагам. В сервиза ще ти отговорят по-точно.Имах същия проблем с един 4-тактов "Bridge&Straton" - оправи се с нови сегменти и бутало.
teon - специалист
unisex написа:
Сигурен ли си че при загряване хлабините намаляват защото това противоречи на законите на физиката!
...чакайте ,че ме объркахте и мене :? ...едно време по физика даскалицата ни демонстрира опит с халка и метално топче с подходящ размер минаващо през нея...като нагрее само топчето,то се разширяваше и не минаваше през халката...
Andri01 - майстор
teon написа:
unisex написа:
Сигурен ли си че при загряване хлабините намаляват защото това противоречи на законите на физиката!
...чакайте ,че ме объркахте и мене :? ...едно време по физика даскалицата ни демонстрира опит с халка и метално топче с подходящ размер минаващо през нея...като нагрее само топчето,то се разширяваше и не минаваше през халката...
Ако караш лека кола без охлаждаща течност/ с намалено ниво/ какво става? Двигателя блокира,нали? Цилиндровата втулка е с по-ниска температура от буталото защото температурата се отнема /макар и малко/ от блока,буталото има по-висока температура вследствие горенето и...ето ти закона от физиката на даскалицата :).
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 385

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: