Всички имаме коли, нали ?
Здравейте. Проблемът е, че вентилатора спря да духа. Първо мислех, че е от самият мотор, но като го извадих и го пробвах директно на акомулатора, работи. Ток на кабелите които влизат във вентилатора също има, но когато свържа вентилатора, той не работи. Смених това което регулира оборотите на вентилатора и тръгна за няколко дена, но след това пак спря. Някакви идеи от какво може да е? Дали смененото "реле" е изгоряло пак (взех го втора употреба, но все пак - какъв ще е този късмет за нула време да изгори).
pipilica - майстор
Може да има окис по кабелните обувки или да влизат хлабаво и за това да не работи. Като си ги вадил да мериш и си ги сложил обратно е направило малко контакт и те така. Пробвай да включиш вентилатора и разклати релето и буксата на вентилатора ако тръгне почисти и стегни малко клемите.
Chefo77 - майстор
Вентилаторът има едни много тъпи връзки, които правят контакт когато си искат. Като размърдаш кабелите трябва да тръгне ако е от тях. И ако е така - просто ги провери.
На моята е там проблема, ама пусти мързел ... ще си ги ритам като спре :) :)
kr1100 - майстор
Коя година е Темпрата ?
За кой вентилатор става въпрос - на радиатора или в купето ?
На радиатора като спре компресора не се включва. При събрата Алфа 155 вентилатора на радиатора се управлява от 1 "реле". Под капака има изненада - платка с SMD монтаж. Огледай спойките по дебелите /тоководещите/ дири с лупа за пукнатини и ги презапой. Отделно има датчик включвател на радиатора управляващ по температура. Акое сменян скоро си попаднал на боклук. На 155 датчик от Евро 07 изкара едва 14-16 часа включително с почивйа вечер от 8-9 часа. Това голямото реле е зад радиатора отдясно с/у посоката на движение пред акумулатора.На същата конзола са и големите предпазители.
Вътрешния вентилатор се управлява от блока на климатроника с MOS транзистори. Там единствено съм презапоявал SMD ветодиоди и диоди във веригата за подсветка.
@Chefo77 Пасата е елементарен в сравнение с италианските решения и има актуални ел. схеми за разлика от ---
Chefo77 - майстор
kr1100 написа:
@Chefo77 Пасата е елементарен в сравнение с италианските решения и има актуални ел. схеми за разлика от ---
Кога и какво съм казал за Пасат, че го включи в едно изречение заедно с мен? :)
kr1100 - майстор
Chefo77 написа:
kr1100 написа:
Кога и какво съм казал за Пасат, че го включи в едно изречение заедно с мен? :)
Май беше миналата година по повод багажник в/у релингите. Ако съм се объркал изивнявай много.
Chefo77 - майстор
kr1100 написа:
Chefo77 написа:
kr1100 написа:
Кога и какво съм казал за Пасат, че го включи в едно изречение заедно с мен? :)
Май беше миналата година по повод багажник в/у релингите. Ако съм се объркал изивнявай много.
Е може да сме коментирали нещо, но нямам Пасат (продължението е известно) :) :)
Нищо лошо не си казал, че да се извиняваш пък чак :)
ivanovbg - майстор
dimitarcher написа:
Здравейте. Проблемът е, че вентилатора спря да духа. Първо мислех, че е от самият мотор, но като го извадих и го пробвах директно на акомулатора, работи. Ток на кабелите които влизат във вентилатора също има, но когато свържа вентилатора, той не работи. Смених това което регулира оборотите на вентилатора и тръгна за няколко дена, но след това пак спря. Някакви идеи от какво може да е? Дали смененото "реле" е изгоряло пак (взех го втора употреба, но все пак - какъв ще е този късмет за нула време да изгори).
Като го свали моторчето смаза ли го поне? Четките какбяха?Една от причините да изгори управлението е увеличен ток в следствие на заяждащи втулки както и на износени и неправилно застанали четки. То на пълна мощност си върти като го вържеш на акумулатора, но на малките степени претоварва управлението.

Тема "Проблем с климатроника на Fiat Tempra" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: