Аз говоря за локални неща, а ти за глобални
Не мисля че Гълфстрийм е проблема на Германия, щото Франция и Англия нямат проблем с наводненията май. Освен това откакто сложиха толкова ветрогенератори в морето, на Холандия и сие намаляха климатичните проблеми.
Нали знаеш че наличието на Стара планина влияе само на климата в България и малко на Румъния, но на Европа не действа. А тя де факто само спира вятъра.
Както и да е.
Сега ми дойде една идея
Всеки ден минавам с колата около 40км за 1 час. Ако приемем че КПД-то на колата е 30% значи останалите 70% от топлинната мощност получена при изгарянето на бензина я издухвам в атмосферата. Та идеята е следната: Ако ползвам 10киловатчаса за да се придвижа може с едно по специално гърне да оползотворявам 20киловатчаса топлинна мощност, която да я съхранявам в някакъв резервоар в багажника. Дали вода или нещо друго... Та като се прибера, включвам два маркуча в него и я извъртам през парното.
Какво ще кажете?

Не мисля че Гълфстрийм е проблема на Германия, щото Франция и Англия нямат проблем с наводненията май. Освен това откакто сложиха толкова ветрогенератори в морето, на Холандия и сие намаляха климатичните проблеми.
Нали знаеш че наличието на Стара планина влияе само на климата в България и малко на Румъния, но на Европа не действа. А тя де факто само спира вятъра.
Както и да е.
Сега ми дойде една идея

Всеки ден минавам с колата около 40км за 1 час. Ако приемем че КПД-то на колата е 30% значи останалите 70% от топлинната мощност получена при изгарянето на бензина я издухвам в атмосферата. Та идеята е следната: Ако ползвам 10киловатчаса за да се придвижа може с едно по специално гърне да оползотворявам 20киловатчаса топлинна мощност, която да я съхранявам в някакъв резервоар в багажника. Дали вода или нещо друго... Та като се прибера, включвам два маркуча в него и я извъртам през парното.
Какво ще кажете?