mika написа:tays, измерете съпротивлението на една намотка и като разделите тези 5V с резултата (в омове), ще получите тока. I=U/RИзмерих съпротивлението от средна точка и край е 4.8 ома на двата края е 9.6 ома по формулата ампеража излиза 5v /4.6 ома приблизително 1А . Регулерах тока до 0.35 волта. Да отбележа че мотора е униполярен. Контролера има захранване +5 и +12 волта тях ще ги захраня с компютърно захранване а драйвера с отделно захранване с траф от 12 волта на 5 ампера
tays написа:Преди време правих експеримент с подобни двигатели, само че не бяха наше производство. Намотките им бяха навити с двоен проводник, положени заедно, а средната точка изведена вътре в мотора. След като ги отворих и вързах намотките съпосочно в паралел, се получиха доста по - добри резултати в биполярен режим. Мисля, че си струва да се опита, ако се окаже, че са слаби като униполярни. А за захранването - за контролера е ОК, за драйверите, ако не са предвидени да намаляват тока при спрял двигател, 5 А може да са малко. Електролитен кондензатор 10 000uF на изхода на изправителя е задължителен.mika написа:tays, измерете съпротивлението на една намотка и като разделите тези 5V с резултата (в омове), ще получите тока. I=U/RИзмерих съпротивлението от средна точка и край е 4.8 ома на двата края е 9.6 ома по формулата ампеража излиза 5v /4.6 ома приблизително 1А . Регулерах тока до 0.35 волта. Да отбележа че мотора е униполярен. Контролера има захранване +5 и +12 волта тях ще ги захраня с компютърно захранване а драйвера с отделно захранване с траф от 12 волта на 5 ампера