• 1
  • 2
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
filmatoplo - майстор
Има време огледай си вентила , разбере ли се марката , има ел задвижки -нормално затворени , скоро монтирах такава на подобен вентил точно за бойлер .Задвижката е бяла с кабел , идва в отворено положение , за да се монтира без усилие , след като се включи тогава се активира нормално затворена , или когато няма ел напрежение -вентила е затворен , когато диференциалния термостат му подаде ток -тогава ще отвори :wink: .
ArturDent - Почти Безобиден
@филма, аз колкото темостати видях в нета всичките на изхода имат дву позиционно реле.
Демек с три изхода, от които един общ. При "включване" на термостата релето минава от едното положение в другото - т.е. имат нормално затворен и нормално отворен контакт.
Затова и няма значени е (когато минава през UPS), дали вентила е нормално затворен или нормално отворен - просто трябва да се вържат на правилната двойка.
LazarGanev - "Велик майстор"
Има значение - помисли кога искаш да харчи ток - при отворен кран за загряване на бойлера или при затворен кран :wink:
filmatoplo - майстор
Тези кранове по принцип са нормално отворени , и когато термоглавата ги натисне -тогава затварят , така че ти ще трябва да му подадеш ток за да затваря .Разбира се че регулаторите имат два контакта , ти си избираш правилния за твоя случай .
fbr - майстор
Крана си е кран, и е винаги в нормално отворено състояние, Главите (дали термостатични, или електрически задвижки) които се куплират към тях (там е проблема, че не всяка глава може да се куплира към всеки един кран), биват нормално отворени и нормално затворени. При нормално отворените, след куплиране, крана остава отворен и след подаване на напрежение, и изтичане на времето (което е около три минути) задвижката затваря крана, като задвижката натиска стерженчето на крана и така го затваря. При нормално затворените задвижки, още при куплирането, задвижката натиска стерженчето на крана и затваря крана, и като се подаде напрежение, и изтичането на времето за задействане, задвижката се прибира навътре и отпуска стерженчето на крана и той се отваря от собствена си пружина. Това което казва Лазар, е да се съобрази, колко време ще бъде в отворено, и в затворено положение, за да се подбере подходящия, като по-малко време трябва да бъде в захранено състояние, че макар и все пак да е само 5 вата, все пак си е консумация. Това което трябва да направиш е да разкуплираш термостатичната глава (развий гайката която държи главата към крана), да я обърнеш с вътрешната част нагоре, да снимаш и да видиш какъв размер е резбата, и сигурно тук въртящите се, могат да кажат коя задвижка е подходяща за наличния кран. Няма да се наложи източване на системата.
Последна промяна от fbr на ср дек 04, 2013 9:20 am, променено общо 2 пъти.
ArturDent - Почти Безобиден
Крана е на Herz - набутах се във магазина от където съм го купил и те казаха че от години продават само такива.
Задвижка имат само една която пасва, пак на Herz, та проблема е разрешен, засега.
ArturDent - Почти Безобиден
filmatoplo написа:
=D> :supz: :wink:
Специално за тебе видях и сърцето - ама как?
Понеже се пада от задната страна и даже не мога да го снимам, лепнах един пластилин от на децата и си излезе релефа.
Отзад освен сърцето има надпис PN 16 а отпред DN 20 и Kvs 3.2
  • 1
  • 2

Тема "Монтажни размери на термовинтил ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: