Аз пък по инерция му отговорих за литиевите.   С него до сега други не съм и зареждал де.
  С него до сега други не съм и зареждал де.  
 
 
								
															
																															
																								
															 С него до сега други не съм и зареждал де.
  С него до сега други не съм и зареждал де.  
 
 С него до сега други не съм и зареждал де.
  С него до сега други не съм и зареждал де.  
 
 , няма цяла година да тествам.
 , няма цяла година да тествам. Тази батерия е добра и 12 волтовия винтоверт на който съм я сложил работи като куче.Кой ти каза че като падне напрежението тока се увеличава?Няма проблем да си работиш с нея за искренето не се притеснявай,под товар този ли по пакет е 11 волта което за 12 волтов винтоверт не е проблем.Относно зареждането специално за него си купих това Балансьор
 Тази батерия е добра и 12 волтовия винтоверт на който съм я сложил работи като куче.Кой ти каза че като падне напрежението тока се увеличава?Няма проблем да си работиш с нея за искренето не се притеснявай,под товар този ли по пакет е 11 волта което за 12 волтов винтоверт не е проблем.Относно зареждането специално за него си купих това Балансьор 
   
   тъй като ли по пакета ти ще движи винтоверта ти даже и след като падне под допустимия минимум трябва да имаш на предвид да мериш напрежението често или да сложиш допълнителен кит предпазваш от преразреждане.
 тъй като ли по пакета ти ще движи винтоверта ти даже и след като падне под допустимия минимум трябва да имаш на предвид да мериш напрежението често или да сложиш допълнителен кит предпазваш от преразреждане.  
   Това е много важно и задължително се замисли за него иначе рискуваш да ти пламне винтоверта като факла в най лошия случай.
 Това е много важно и задължително се замисли за него иначе рискуваш да ти пламне винтоверта като факла в най лошия случай.На оригиналната ти батерия дори и с по-високо начално напрежение ако е по-малък работния ток падът под товар е голям, което пази мотора.Това е цитат от друг форум и има огромна доза истина в това (поне според мен и моите познания). Друг е въпроса до колко се отразява на двигателя. Задължително ще се сложи индикация за ниско напрежение (видях ги като готови решения). Зареждането разбрах, че трябва да става с балансьор, но малко се омотах.. Ако правилно съм разбрал, този тип батерии имат един малък извод - 4 или повече пинов, по който се зарежда балансирано - всяка батерия поотделно? Въпроса е дали зарядни като това, това или това ще ми вършат работа? Имакс е интересно, но то е за заряд на 3-4 вида батерии, дисплей и прочие, а на мен ми трябва елементарно зарядно на сносна цена. Просто винтовертите се ползват в домашни условия, сравнително рядко, но когато ми потрябва искам да имам нещо работещо.
При тези батерии падът на напрежение под товар е незначителен и тока остава почти постоянен за дълго време.
 Ако се поръчва от китайския им склад или ebay, има големи закъснения, защото са затегнали мерките за сигурност поради опасността от пожари на този тип батерии. Другото при този вид доставки е, че малко им нямам вяра на пощите, макар че само една пратка от Китай не ми е пристигала... Гледах и вариант за доставка до Англия, а от там до БГ с някоя транспортна фирма, но се колебая кое е по-удачно. Гледах и батерии в България, но освен високи цени и "няма в наличност" друго не успях да видя.
  Ако се поръчва от китайския им склад или ebay, има големи закъснения, защото са затегнали мерките за сигурност поради опасността от пожари на този тип батерии. Другото при този вид доставки е, че малко им нямам вяра на пощите, макар че само една пратка от Китай не ми е пристигала... Гледах и вариант за доставка до Англия, а от там до БГ с някоя транспортна фирма, но се колебая кое е по-удачно. Гледах и батерии в България, но освен високи цени и "няма в наличност" друго не успях да видя.Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: