Много благодаря,колега!!!
Ето,че от дума на дума се стига да някакво разумно решение,човек не може да се сети да въведе в търсачката всичко.
Та първо ще пробвам ето така,без доп. парно,което явно по-запознатите отдавна практикуват.После,ако ефектът е слаб-и москвичовският вариант.Но има резон,защото всяка кола на газ е отклонена за изпарителя,което говори,че дебита на заводски изчислената помпа на ДВГ пада значително,респективно,по-малко преминаваща вода за единица време през радиаторчето на парното,което в голям студ не може да не даде отражение,особено у позадръстено радиаторче...,както става ясно и паленето в студено време също е решено/немалък проблем/...
Още веднъж Благодаря ,колега,сигурен съм,че и други автострадалци ще се възползват от това!!!http://www.offroad-monsters.com/forum/s ... php?t=1229
Ето,че от дума на дума се стига да някакво разумно решение,човек не може да се сети да въведе в търсачката всичко.
Та първо ще пробвам ето така,без доп. парно,което явно по-запознатите отдавна практикуват.После,ако ефектът е слаб-и москвичовският вариант.Но има резон,защото всяка кола на газ е отклонена за изпарителя,което говори,че дебита на заводски изчислената помпа на ДВГ пада значително,респективно,по-малко преминаваща вода за единица време през радиаторчето на парното,което в голям студ не може да не даде отражение,особено у позадръстено радиаторче...,както става ясно и паленето в студено време също е решено/немалък проблем/...
Още веднъж Благодаря ,колега,сигурен съм,че и други автострадалци ще се възползват от това!!!http://www.offroad-monsters.com/forum/s ... php?t=1229