alsted написа:...Хидра, еб@ ти съотношението: в "Ебей" - 24лв, в "Косето" - 48, от линковете ти - до 160 ???Ами това в ебая е чайна-майна, нищо че търговецът гледам май беше от Латвия. Другите, скъпите са HELLA и са един вид маркови.
Не разбрах защо да не го търся като елемент?!
"Мама му" ме хвърля в дерзание с такива, на които са прецакани четките - много логично! Няма да стане с "чичо гошо" обаче (за съжаление). С "човек в сервиз" - да, ма ... умряла работа ... особено, когато си на зор (както всеки, обикновено).
И тази цена от 20,80лв и снимката си ги взел от един друг форум, но това е било преди 5 години, май.

Относно защо да не го търсиш като елемент - защото няма да го намериш като елемент. В такъв корпус съм виждал елементи с 2, 4 и 8 крака и никога с три. Не че съм виждал всичко де, ама не е малко. Освен това Моторола произвежда специализирани серии по поръчка. И не само тя. Те имат някакъв код на продукта и толкоз. Няма данни, няма каталози, просто не е предназначено за ширпотреба. Скоро един приятел питаше из форумите за едни транзистори на Моторола с напълно нормални означения. Нищо не намерихме за тях. Оказа се че са военно производство. Той направи запитване до Моторола относно параметрите. Отговорът беше учтив - "От къде сте ги взели и какво мислите да правите с тях?".

С една дума - често срещано явление при автомобилите и не само там. И при мен се търкалят платки с чипове на които нищо не пише, фабрично изтрити още от производителя или само някакъв код дето го няма никъде. Фирмена тайна, фирмена политика и за да ти е гадно.
Та в този твой трикрак елемент е събран целия регулатор и вероятно е обект на специална поръчка. Сметнато е че не подлежи на подмяна, ресурса му свършва заедно с четките и няма да се продава като отделна резервна част. И монтажа говори за това - нитове и заливка. Токлоз.
Дано съм бил изчерпателен.
