stamenov1 написа:На тази триколка задължително да остане диференциала. Иначе няма да прави завои на място.Разбира се ,че диференциала ще остане,защото някъде прочетох,че прави завъртане на 180 градуса почти на място.
Още веднъж ,моля ,нека да пишем ,когато я закарам там,където мога да работя по нея,сега само на теория ще пишем .
Тогава ще я разглобя от седалка,пластмаси ,ще снимам от близко и ще представя моята теория за обръщането на хода.
Ако я оставя с електрическо задвижване ,ще трябва първо да разбера дали електромотора работи,дали контролера е в ред,таблото ми се струва ,че е похабено и вероятно ще ми трябва преправяне ,като ще търся мненията и на тези ,които се занимават и развиват темата ми за електровелосипед.
Ако се прави с двигател с вътрешно горене,първо ще трябва да се занимая с това, какви двигатели се предлагат по пазара.
Скоро видях в предаване по телевизия за едни момчета ,мисля ,че от Пловдив, които бяха направили скейтбордоове с мотори,,на които имаше прикачен редуктор
http://www.dnevnik.bg/print/arhiv_za_gr ... enie/,може би ще потърся информация за тях/вижте третата снимка /.



 . Върти ми се една идея за моторизирането на тъста, но все още не е ,, узряла"
 . Върти ми се една идея за моторизирането на тъста, но все още не е ,, узряла"  . Вероятно ще има доста въпроси.
 . Вероятно ще има доста въпроси.
 , всички кабели са разкачени и едното аку май е сдало багажа. Главната питанка за мен е- абе, младежо, как да го свържа бе
 , всички кабели са разкачени и едното аку май е сдало багажа. Главната питанка за мен е- абе, младежо, как да го свържа бе  Контролера е CT-302S9
 Контролера е CT-302S9
