Колега maptod,какво ще палиш със това стартерно устройство? Ако е за лек автомобил,с тия 300 лв. които искаш да вложиш,можеш да си купиш 2 акумулатора и 10 г. да не ти трябва стартерно устройство.
Аз имам трансформатор (трифазен,вързан като монофазен) от зарядно за електрокар,с изведени 15 волта и 4 диода по 80А .Преди време с него палех от раз,при напълно изтощен акумулатор една Лада.Но за новите автомобили трябва по-прецизно напрежение,че са пълни с електроника,която може да даде фира,ако и пуснеш по-голямо напрежение.И никога на пали с такива устройства при откачен акумулатор!!!
С "правения" ти електрожен става,нали е трансформатор.Извеждаш му 12-13 волта,слагаш 4 диода поне по 80 ампера и си готов.Филтърен кондензатор не слагай,напрежението скача много и може да повредиш компютъра на колата,която палиш.
Аз имам трансформатор (трифазен,вързан като монофазен) от зарядно за електрокар,с изведени 15 волта и 4 диода по 80А .Преди време с него палех от раз,при напълно изтощен акумулатор една Лада.Но за новите автомобили трябва по-прецизно напрежение,че са пълни с електроника,която може да даде фира,ако и пуснеш по-голямо напрежение.И никога на пали с такива устройства при откачен акумулатор!!!
С "правения" ти електрожен става,нали е трансформатор.Извеждаш му 12-13 волта,слагаш 4 диода поне по 80 ампера и си готов.Филтърен кондензатор не слагай,напрежението скача много и може да повредиш компютъра на колата,която палиш.
