• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14
Всички имаме коли, нали ?
ESPACE - майстор
Не си губи времето, дори при Astra G няма такава букса.
hidrazin - майстор
stiv1961 написа:
Ако може сподели къде се намира тази букса и какво реле се поставя на Опел Астра 93 г. C16NZ :?
Ако я има при теб може и да е на друго място. Погледни кората под волана. Леко в ляво. Ако има едно продълговато капаче го свали и рови надълбоко. Може да е прихваната за някой от сноповете кабели или да виси свободно. Както казаха може да е и зад таблото с башоните. Ей такава е:
http://store.picbg.net/pubpic/DE/91/720 ... 3dde91.jpg
Трябва да ги има всичките конектори без един!
Преди да си правиш цирка да я търсиш погледни капачката на таблото с башоните. Там потърси символа за къси светлини с буква S над него. Виж кой номер башон отговаря на този символ. След това погледни гнездото на башона дали е "пълно" - да има контактни пластини. Ако има, значи си късметлия.
Ако няма пластини в гнездото на башона, няма смисъл да търсиш. Просто не е окабелена за това реле. За съжаление и при мен гнездото на башона е "празно". Не съм си играл нищо да присаждам. Карам си я така.
Между другото - нали разбра? Това реле не намалява светлината а само включва къси и габарити след запалване на двигателя.
Ако обаче си от късметлиите, релето е 58 226 608 на Wehrle. Има го в Плювалника:
http://prodavalnik.com/originalno-rele- ... -i43482305
А дано поне ти си късметлия!
:partyman:
Duke_BG - специалист
ESPACE написа:
Duke_BG написа:
аз съм си преправил инсталацията на вектра Б да пали дългите на 50% като ги свързва последователно - палеето става когато започне да зарежда динамото - т.е. запален двигател, а когато включиш габаритите се възстановява заводската инсталация.
При последователно свързване дългите ти не светят на 50%, а на 25% !
и как го реши това ??
ESPACE - майстор
Duke_BG написа:
ESPACE написа:
Duke_BG написа:
аз съм си преправил инсталацията на вектра Б да пали дългите на 50% като ги свързва последователно - палеето става когато започне да зарежда динамото - т.е. запален двигател, а когато включиш габаритите се възстановява заводската инсталация.
При последователно свързване дългите ти не светят на 50%, а на 25% !
и как го реши това ??
Аз нищо не съм решил, закона на Ома така казва. Сега ти се опитай да ме убедиш, че си прав, пък после аз ще ти докажа, че грешиш.
ArturDent - Почти Безобиден
ESPACE написа:
.... При последователно свързване дългите ти не светят на 50%, а на 25% !
...Аз нищо не съм решил, закона на Ома така казва. Сега ти се опитай да ме убедиш, че си прав, пък после аз ще ти докажа, че грешиш.
А ако ви кажа че двамата не сте прави... Въпреки че ESPACE е по-близо до решението.

Ето ви жокер: "светенето" на една лампа с нажежаема жичка зависи от тока/напрежението на втора степен.
Значи: 50% от модификацията, 50% от последователното включване (до тук 25%) и цялата тази дандания на квадрат - се получава:
(0.5*0.5)*(0.5*0.5)=6.25 %
ESPACE - майстор
ArturDent написа:
ESPACE написа:
.... При последователно свързване дългите ти не светят на 50%, а на 25% !
...Аз нищо не съм решил, закона на Ома така казва. Сега ти се опитай да ме убедиш, че си прав, пък после аз ще ти докажа, че грешиш.
А ако ви кажа че двамата не сте прави... Въпреки че ESPACE е по-близо до решението.

Ето ви жокер: "светенето" на една лампа с нажежаема жичка зависи от тока/напрежението на втора степен.
Значи: 50% от модификацията, 50% от последователното включване (до тук 25%) и цялата тази дандания на квадрат - се получава:
(0.5*0.5)*(0.5*0.5)=6.25 %
Хайде да не усложняваме излишно нещата с понятия като светлинен поток, интензитет на светлината, промяна на съпротивлението на жичката при различна температура или дори както сме тръгнали халогенен цикъл при съответните лампи. Да приемем, че съпротивлението е константа както при протичащ ток Y, така и при Y/4 и в този случай при последователно свързване мощността на ЕДНА лампа е 25% от тази на същата при нормално захранване. Реално е малко повече заради по ниското съпротивление на незагрялата до нормална работна температура жичка.
Тези "математически" еквилибристики с 6,25% ще ги докажеш, когато обясниш първо- как получи това "50% от модификацията"???, второ -как получи "50% от последователното включване"??? и накрая това пък 0,5²*0,5²??? WTF?
Пълни глупости!
stiv1961 - майстор
hidrazin написа:
Преди да си правиш цирка да я търсиш погледни капачката на таблото с башоните. Там потърси символа за къси светлини с буква S над него. Виж кой номер башон отговаря на този символ. След това погледни гнездото на башона дали е "пълно" - да има контактни пластини.
А дано поне ти си късметлия!:partyman:
И аз не съм късметлия :-D , башона е номер 27 с буква S, но контактни пластини- йок :lol: , тъй ше си карам. Бях купил един модул за включване от Т.Петров, но след 2-3 г. експлоатация умря горкия :-D
Кики - специалист
Ако ти се дават парички вземи си това http://cardrl.eu/cardrl%20-%20s.htm , аз го ползвам почти 3 год. без проблем и си бачка перфектно. Има и по-скъпи варианти но според мен са пълни с ненужни допълнителни функции
kuger - майстор
Кики написа:
Ако ти се дават парички вземи си това http://cardrl.eu/cardrl%20-%20s.htm , аз го ползвам почти 3 год. без проблем и си бачка перфектно. Има и по-скъпи варианти но според мен са пълни с ненужни допълнителни функции
+1.
Хем има доста глезотийки. Вярно, не е напълно в стил "Направи сам", ама монтажа е в този стил :)
Също съм с такова от тази фирма, не най-скъпото.
ivanovbg - майстор
stiv1961 написа:
И аз не съм късметлия :-D , башона е номер 27 с буква S, но контактни пластини- йок :lol: , тъй ше си карам. Бях купил един модул за включване от Т.Петров, но след 2-3 г. експлоатация умря горкия :-D
Ето ти една схема тип направи си сам. Светват фаровете след запалване. При включване на габарит се гасят. Действа безотказно от както я направих - поне 3-4 години. Бутнал съм го между фара и акумулатора на същата Астра. Трябва ти обикновено автомобилно реле, бушонно гнездо с бушон и диод. Свързва се както следва:
1 габарит
2 Алтернатор - синьо бял кабел
3 Акумулатор
4 към крушката за фара - къси светлини
Прикачен файл:
untitled.JPG
untitled.JPG (12.38 KиБ) Видяна 4497 пъти
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

Тема "Устройство за автоматично включване на автомобилните фарове" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: