• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14
Всички имаме коли, нали ?
jekasus - майстор
Leon - специалист
thinkpad написа:
.... . случайно ми се намира такова в притежание.
....
оффф.....

Нима хидразинът е прав?

:sad:
mcm - специалист
toni_g79 написа:
Благодаря,така като гледам на пръв поглед ,половината неща липсват в АКТ-а 8-[
По акт никъде не е записано кой е управлявал другият автомобил само рег № правилно ли е ?
Би трябвало да запишат името на водача и на другия автомобил, посочи го като грешка, която пречи за изясняване на фактическата обстановка. Тези възражения се четат само в кат, затова не се ядосвай ако не ги вземат в предвид и ти издадат НП. Важни са при последващо обжалване пред съда. Затова е важно да ги пратиш в срок, да следиш дали ще ги разгледат /трябва да ти отговорят в срок/. Не го ли направят преди издаването на НП ти нарушават правата по ЗАНН /чл.52, ал.4 / и НП пада в съда само на това основание. Затова обърни внимание и кога ще ги входират /възраженията ти/ - номер и дата !
Чети много внимателно всички документи които си събереш по случая !!!

П.П. За да не остане някой с погрешно впечатление, не съм юрист. Просто се хванах сам да си водя обжалването на НП и откривам всичко това из нета или от приятели. Не е истина на какво се натъквам при спазването на някои изисквания от страна на кат.
Например на някой от четящите от форума случвало ли му се е да му издадат НП в неделя Или пък да му върнат поправени обратни разписки и т.н.
thinkpad - майстор
lov написа:
За теб дебилско за други не но на практика доказало се решение. И няма нито един път влизащ в кръстовището с предимство.
Мен ако питаш, кръговите кръстовища без светофари ме дразнят. Чакаш ония с пътя с предимство да се изнизват, а ти ловиш мухи с устата без да знаеш кога точно ще минеш. Кръстовище със светофар пък прави "тапа" от коли на пътя. За това надлези и съответните пътища за скачване са най-добри за разтоварване на трафика, както направиха в Бургас, там където беше бившето кръстовище към Меден Рудник и Созопол.
Leon написа:
оффф..... Нима хидразинът е прав?
Не знам дали Хидразин е бил прав, когато го е писал. Може и да е бил седнал. Аз си положих всички изпити. Хич не е случайност. Друг е въпросът дали правилата за движение в някои случаи не са дебилистични. Ще подчертая отново - нещото, което споменах го видях в дискусия в друг форум. Споменавам го като интересно, не че му "вярвам". Не всичко по форумите е истина. За цитиране на нещо видяно, веднага ме плюхте като човек, който не знае правилата.
Junak - майстор
Leon написа:
оффф.....

Нима хидразинът е прав?

:sad:
Ми май е прав. Като помня в една друга тема thinkpad колко глупости и за винетките, и за синята зона изписа...
http://forum.napravisam.bg/forum/viewto ... &start=100
thinkpad - майстор
Junak написа:
Като помня в една друга тема thinkpad колко глупости и за винетките, и за синята зона изписа...
Юнак, ти ще престанеш ли с оффтопика във всяка тема? Синята зона е синя боя на пътя, който вече съм си платил с пътният данък. А ако съм аз - и 50 стотинки няма да им дам нито за данък, нито за винетка, защото цялата поддръжка на пътищата е подигравка.
Пак ли да повторя, че цитирам по памет, какво е било казано в в някой друг ши%ан форум или ще си го набиеш в интелигентната главица? Добре, тъп съм, прост съм, не съм прочел правилно, моля модератора да модерира последните мнения.
Послепис - Намерих съответната наредба НАРЕДБА № 2 от 29 юни 2004 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортните системи на урбанизираните територии
lov - майстор
jekasus написа:
lov написа:
И няма нито един път влизащ в кръстовището с предимство.

https://www.google.bg/maps/svpw?url=htt ... l=bg&gl=bg
https://www.google.bg/maps/svpw?url=htt ... l=bg&gl=bg
https://www.google.bg/maps/svpw?url=htt ... l=bg&gl=bg
https://www.google.bg/maps/svpw?url=htt ... l=bg&gl=bg
Ами какво да ти кажа поредната нашенска тъпотия със тези знаци. Сега ми обясни дали не всички навлизаши в кръстовището по презумпция на закона не са с предимство от тези вече влезли в кръговото. Реално безсмислен разход на вертикална маркировка. Виж ако е обратното да се даде предимсто на намиращите се вече в кръстовището нещата са други.
То и аз съм малко за таковане, че не се изразих правилно. Идеята е че когато на дадено кръстовище се променят често посоките в които трафика е по голям то те автоматично стават по пропусклив в тази си посока. А един фиксиран светофар не може да реагира на тези промени. Опитай се малко логично да разсъждаваш и ще се убедиш сам. А и не на последно място в цялата история се включа и толерантноста на колегите на пътя да те пропуснат когато се вижда че ще ти се наложи да чакаш доста време за да се включиш в движението. Нещо което за радост доста по често виждам и по нашите пътища.
thinkpad - майстор
lov написа:
Ами какво да ти кажа поредната нашенска тъпотия със тези знаци. Сега ми обясни дали не всички навлизаши в кръстовището по презумпция на закона не са с предимство от тези вече влезли в кръговото. Реално безсмислен разход на вертикална маркировка. Виж ако е обратното да се даде предимсто на намиращите се вече в кръстовището нещата са други.
В НЕ регулирано кръгово движение тези в него трябва да изчакат всеки, който влиза, понеже им се пада отдясно. Подобен сценарий не е много умен и за това почти всички кръгови движения имат знаци. Защото в противен случай караш, спираш, чакаш и се образува тапа от коли, които са в кръговото, но не могат да преминат, защото все изчакват и от друга страна - тия които искат да влязат в кръговото не могат физически да го направят. Май навремето не беше така за кръговото, дори и когато нямаше знаци, но ако съм прав въобще, когато е важело аз съм нямал СУМПС все още. Мен ако питаш - било е променено, някоя подставена фирмичка да спечели пари от правене на излишни пътни знаци.
А лично аз тук-таме пропускам някой да мине, ако ситуацията е подходяща. Но не всеки чака и понякога само джигитска мръсна газ ти позволява да влезеш в кръговото, когато има почти непрекъсната редица автомобили и никой не иска да те пуска.
Послепис - Ето я и темата във форума, в който бях я чел, мисля - ЦЪК
От Писмо № ЗАО 35462 от 14.10.2010 г. на Община Варна, Дирекция „Инженерна инфраструктура и благоустрояване” е видно, че ул.”Никола Вапцаров”, по която се е движел въззивника, е от първостепенната улична мрежа /улица ІV клас/, а улицата, излизаща покрай бл.20 на кв.Чайка е от второстепенната улична мрежа

Чл.48 от ЗДвП гласи, че „На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътното превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна...”.

В случая въззивникът не е извършил нарушение на чл.48 от ЗДвП. От писмото на Община Варна е видно, че кръстовището, което се образува между пътя, по който се е движел въззивника и пътя, по който се е движел другия автомобил, не е между равнозначни пътища. Следователно въззивникът не е имал задължение да пропусне приближаващия се от дясната му страна автомобил, защото това задължение важи само за кръстовища между равнозначни пътища.
От това следва - да ви е честито, особено на Хидразин. Трябва да знаете всяка уличка по класификацията каква е и дали е равнозначна на друга, за да не отнесете глобата от КАТ за отнемане на предимство. :-D Явно излязох прав, класификация на улиците има и две улици с различна такава не са кръстовище на равнозначни пътища. :lol:
Сега ако и на тоя паркинг се случваше нещо такова, номера може да мине спрямо посоченият прецедент.
Leon - специалист
Junak написа:
..Ми май е прав.
То да е само това!

:)
8180 - майстор
На втора страница, с леко притеснение написах това:
8180 написа:
Ще си позволя едно "спорно" твърдение - В София Правилникът за Дв. се спазва най-стриктно в Държавата. Да не се бърка с лидерството в нарушения и санкции (статистика за 1/3 от населението в РБ). Иначе, щяхме да се изтрепем тук.
Съвсем приятелски и уважителен съвет към Колегите, които нямат установени рефлекси и навици за Сф.
Моля, забравете "регионалните" тълкувания на Правилника и не се осланяйте на тях - ще останете неразбрани. .
На четвърта, съжалявам, но явно ТРЯБВА да се самоцитирам.
Уважаеми Господа,
Законът си е закон - добър/лош ТРЯБВА да се знае и СПАЗВА. "Регионални", "форумни" и под. твърдения за "широки, кални, селски и пр. улици" са просто несериозни и несъществени ПРОВИНЦИАЛНИ ИНТЕРПРЕТАЦИИ - извинения за определението.
ЗАПАЗВАМ уважението си към всички спорещи и ще ми е полезно (лично) споделеното, ако изпадна някъде в неясност за Вашите "регионални особености".
Всъщност, споделям същото за Сф., като се опитвам да разсея мита, че тук се кара безхаберно и безконтролно - дори напротив по моите представи.

За Автора Тони: Добра идея е (да не търся кой го каза) да се намерят "формалните недъзи" на оспорвания акт - почти винаги ги има. Дати, часове, имена, длъжности и т.н. - много са предписаните задължителни атрибути, които често са над традиционната интелигентност на КАТаджиите - вероятно най-успешния подход за защита/оспорване. Ченгетата допълнително са "под стрес", че не са взели нещо "на ръка" и писането ги тормози.
Прецени си какво и как ще жалиш, но споделените тук нагласи са по-трудно доказуеми (еднозначни), според мен. Нарушеният "емоционален комфорт/права/чест" трудно ще свърши работа. :?
Успех!

П.П. thinkpad,
Няма да се допълвам особено - не го носи това писмо в Сф. - няма да те разберат, че е по-голямо от Закона.
Благодаря за подкрепата - тук Законът е по-важен отколкото във Варна - с това започнах. :)
Доколкото знам, Общините са отговорни за определянето и обозначаването на улиците. Катаджиите само регистрират актуалната ситуация според Закона. Виж си и дискусията в линка.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14

Тема "Неправомерно издаден акт?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: