Аз вече писах, че по написаното веднага личи кой колко и как е карал. Не е проблем, ако нямаш достатъчно опит, но е лошо в такъв случай да се опитваш да даваш акъл на другите...
thinkpad написа:Не газ до дупка, а с по-висока скорост. Не когато ги заобикаляш, а когато минаваш през тях. Вярвай ми, по-щадящо е.Chefo77 написа:ако беше карал достатъчно, щеше да знаеш, че точно по разбитите пътища по-високата скорост е ... по-щадящаОт къде на къде газ до дупка е по щадящо по разбитите пътища? С по-ниска скорост по-лесно заобикаляш дупки и е по-трудно да изгубиш управление. Един път отдавна, като ми поднесе на едно място, където след дъжд беше събрало камъчки и пясък - доста по-внимателно започнах да го давам с педала на газта. И да, да плащам бумажките на по-мощен автомобил ще ми е по-трудно. Автомобилът, който бях карал на шофьорските беше точно Опел Астра дизел. Това за "биенето" през пръстите - образно казано. И като лампата не е индикатор, за какво са я сложили там, а?Да допълня - в града няма никакъв смисъл от мощност, като пълзиш с 40-50-60км/ч максимум.
А лампата е там, за да не завъртиш ключа веднага. Обикновено тя си показва, след изгасването И подгрева работи още известно време. Ако се заслушаш, може и да чуеш изключването на релето
